Bugün Bayram Erken Kalkın Çocuklar...

Çocuklar gerçekten melek bence...Hiç ummadığımız anda umulmayan şeyleri yapıyorlar.Hissediyor olmaları lazım, melek kalpleri tüm güzellikleri farkediyor ve doğal olarak da ona göre tepki veriyorlar.
Benim uykucu meleğim de normalde 09:00 sularında uyanıyor , en erken.Ama bugün bayram olduğundan mıdır , bayram namazına gitmek mi istedi acaba ? Bilinmez niyedir 07:05 de uyandı.Kurduğu cümlesine hayranım o saatten beri " annii kalk , kalk , kalk " " ananee, annane kalk " .Babası saati kurmuştu , bayram namazını kaçırmasın diye ama gerek kalmadı ; meleğim hepimizi keyifle uyandırdı.Babası ve dayısını namaza uğurladı ve bayram sevinci ile hoplamaya başladı.Bu ne enerjidir , bu ne harekettir , bu ne güzel bir candır , canandır.Bugün senin günün , bayramını o masum kalbinle sevinçle yaşa . Hergünün böyle olsun kuzum...
Bayramlar çocuklarındır , en güzel bayram sevincini onların o masum kalbi yaşar.Bizede yaptığımız ziyaretlerle gönül almak kalır.Çocukluğumdan kalma bayram sevincimi hala kalbimde saklıyorum.Arefe gecesinden ,yatağımın başucuna koyduğum pabuçlarıma ve koltuğun üzerindeki bayramlıklarıma bakarak uyurdum.Babamdan önce kalkar bayramlıklarımı giyer , sevinçle bayramı karşılardım.Ayıptır söylemesi hala bayramlık alıyorum ; aileme sonsuz teşekürler bana bayram sevincini armağan ettikleri için.İnşallah benim minik kuzumda bana armağan edilen bayram sevincinin bayrağını , benden devralır ve kendi çocuklarına armağan eder.Bayramları bayram çoşkusuyla yaşamayı öğretebilirim umuduyla ,bayramımız kutlu olsun.

0 Response to "Bugün Bayram Erken Kalkın Çocuklar..."

Yorum Gönder