Zamane çocukları bilgisayar kurdu olarak dünyaya geliyor.Ufaklığım benim , ne de güzel yakışmış bilgisayarın önüne...Son zamanlarda oldukça kopyacı oldu ; yanlış anlama olmasın , kompacı derken biz ne yaparsak aynısını yapıyor anlamında , kopyacı.Babasının sazını dolaba sakladık , Yağız oğlanda gitarını oraya saklamış gizlice.Kıyafetlerini bizim gardolabımıza taşıyor, çamaşırlıktan aldığı giysilerini tortop ediyor ve gardolabıma tepiştiriyor.Bıdığın kıyafetleride bizimle birlikte artık.Dolap zaptedildi , gitarı saklandı , oyuncaklarını yatak odasına taşıdı , kendi bilgisayırını masaya yerleştirdi , acaba sırada neler var ? Heyecanla devamını bekliyoruz ( arkası yarın ) ...
O kadar iyi bir gözlemci ki , izlemiyor gibi görünüyor ama ne ile uğraşırsa uğraşsın bir ara mutlaka yakalıyor , püf noktasını. Bilgisayarı açıp kapatmasını nasıl öğrendiğine şahit olamadım , ama başına oturup tuşlarına basarak taklidimi yapmasına şahit oldum.Fırsat buldumu düğmesine basıyor , açıyor ve bekliyor .Ardından başlıyor " anane , ananeee " demeye.Garibim bilmiyor ki msn otomatik açılmıyor.Sanıyor ki bilgisayar açılınca ,msnden ananesine görüntülü bağlanacağız ve ananesiyle chat yapacağız.Ondandır ki bilgisayar açılınca bağırması ve ses gelmiyor diye sinirlenmesi.Masumca bana dönüyor ve " anane , gok " ellerini de açıyor , yokunu pekiştirmek için.O minik elleri yerim ben , kırılmasın gönlü oğlumun .Anında bağlanıyoruz ananesine , yüzünde gülücükler , gonca gül gibi açıyor.Nakışlarla süsleniyor gamzeli yanakları.O oyuklarını öpmeye doyamıyorum ardından.o ananesine kavuşuyor bende gamzelerindeki bayrama.Eh bu bayram havasında güzel bir gün bizi bekliyor demektir...iyi keyifler...

0 Response to " "

Yorum Gönder