UYKUCU ŞİRİN











Seni gidi uykucu seni...Bu yaramaz varya bu yaramaz uyumayı seviyor ama üstünü örtmeyi hiç sevmiyor.Neler denediysem olmadı , barışmadı yorganıyla bir türlü.Çareyi uyku tulumunda buldum. " Oh be nihayet artık uyuyabilirim " dedim. Tüm gece belli aralıklarla Yağız 'ın üstünü kontrol ediyordum.Uzun süredir üstünü örtmek için uyanmıyorum.
Her ne kadar uyku tulumu da olsa tam koruyamaz gibi geliyor.Nede olsa " uyuyanın üstüne kar yağar " derler ya , ondan yola çıkarak bazen üşürmüş gibi geliyor.Malum bugünlerde İstanbul oldukça soğudu.Eh bende çok üşüyen biri olduğumdan dolayı , üşüdüğünü düşündüğüm geceler oluyor.Resimde de görüldüğü üzere tulumun altına pijamalarını giydiriyorum.Kolları tulumdan çıkmış çok amele bir görüntü olmuş.Dünyanın en tatlı amelesi , yerim seni ,yerim!!!
Artık rahatım ama minik bir sorunum var ,miniminicik.Bir kaç gecedir Yağız uyanıp yanımıza geliyor.Benimle uyumak istiyor.Uykuya dalana kadar bekliyorum , sonra yatağına götürüyorum tekrardan.Bir kaç saat sonra tekrar uyanıyor yanıma geliyor ve ben tekrardan uykuya dalmasını bekliyorum ve yatağına götürüyorum.Nasıl kısır bir döngü oldu anlatamam. İşin enteresan tarafı Yağız yalnız uyumayı seviyor.Sorunumuzda orada başlıyor.Be oğlum hadi yanımıza geliyorsun anladık ,peki bizi neden yatakda istemiyorsun ? Şaka gibi kendi yatağımızda bizi istemiyor ! Babasını itekliyor , yorganı atıyor , beni tekmeliyor ve eliyle sürekli kendine daha fazla daha fazla yer açıyor.Ne anladım anne baba ile uyumaktan.Yağız 'ın amacını anlamadım , anlayan varsa bana anlatmalı , lütfen... Şimdi bu durumda bizimde Yağız 'ın yatağına gidip yatmamız mı gerekiyor ? Pes etmeye niyetim yok , o geldikçe ısrarla yatağına götüreceğim , o gelecek ben götüreceğim. Elbet pes edecek , yoksa kocacığımla uyumak için kendimize yeni bir yer bulmamız gerekecek galiba.Minik yaramaz yorgan istemem dedin ,uyku tulumu aldık ; yatağın korkuluğundan korktun , korkuluğu çıkardık .Sorması ayıp gözünü bizim yatağımıza mı diktin ?
Efendime söyleyim , bunları keyifle yazıyorum.Tatlı anılarımız birikiyor , birikiyor ve ben çok mutlu oluyorum.Oğlumla çok güzel anılar paylaşıyoruz.Evlendiğinde hepsini sunacağım kendisine.Hele bir kendi çocuğunu şikayet etsin bana ! Günler yine geçti su gibi , bir haftasonu daha geldi.Yaşasın , eşimle dopdolu bir haftasonu daha bizi bekliyor.Cumartesi ,pazarı çok seviyorum.Orhan evde oluyor !!! Güzel bir haftasonuna hazırım , her nekadar hava soğuk olsada..
Herkese iyi haftasonları....

1 yorum: