RÜZGAR GİBİ GEÇTİ


Hayat şaka gibi , bir var mış bir yokmuş masallarına benziyor aynı.Halk eğitimin azizliğine uğrayıp buralara geldi , sınavcıklara girdi ve evine döndü.Ama ablacığım ben doyamadım sana.Gurbet kuşu olmak da pek fena canım , gelecekler diye seviniyordun ardından da gidiyorlar diye üzülüyorsun.
Ben İzmir ' e gidiyorum dönmeme 1 hafta kala bunalıma giriyorum.Altı gün kaldı , 5 gün kaldı diye geriye saydıkça içim acıyor.Evim de mutluyum ama ailemle aynı şehirde yaşasaydım daha çok mutlu olacaktım.Bazen eşim yanlış anlıyor evimde mutsuz olduğumu sanıyor ; öyle değil hakikat , evimde mutluyum hemde çok mutluyum amma velakin annemi ve kardeşlerimi çok özlüyorum.Onlarında bana 15-20 dakika uzakta olmasını isterdim.En azından haftda bir görebilirdim o zaman.Birde korkularım var , babam kaza geçirdiğinde ben Ankaradaydım ve en son bir buçuk ay önce görmüştüm.Şimdi ya aynı şey olursa diye kendimi yıpratıyorum ve ailemle daha çok zaman geçirmek için İzmir ile İstanbul arası ikiye bölünüyorum.Sözün özü sevdiklerimi aynı şehirde istiyorum , çok şey mi istiyorum acaba ?
Güzel düşüneyim güzel şeyler olsun.Evrene pozitif enerji göndermek lazım bence !
Hızlı geçen haftasonundan sonra kardeşimi uğurladık.İnşallah geldiğine değer ve kalan 14 kredisini vererek mezun olur.Şuan en çok istediğim şeyler arasında birinci sırada bu yer alıyor.
Yağız paşa içinde güzel günler oldu , doya doya oynadı ,güldü ve bolcana eğlendi.Eh artık 15-20 gün sonrayı bekliyoruz.Sırada annanemiz var , paşamın doğum gününe gelecek.Bende anneciğim gelecek diye pırpırlandım bile.Geriye sayımım başladı.Şafak 20 diye başladım ama annem kesin gün vermediği için öncesinde de beni mutlu edebilir...Şimdilik özlemlerimi rafa kaldırıyorum ve kuzucuğuma fıstıklı muallebi yapmaya gidiyorum...Bana kolay gelsin ...

15 yorum:

  1. Bende yeni ayrıldım ailemden, artık aynı şehirde değiliz. Şu an yanımda oldukları için pek farkında değilim ama tahmin edebiliyorum çok zor olacağını:((

    YanıtlaSil
  2. Gurbette olmak zor gidene de kalana da:(
    Anneciğine de Allah kavuştursun canım bir an önce benim de annemlerle 2 saat var aramda çok uzak değiliz ama bazen ayda bir ancak görüşebiliyoruz keşke daha yakın olabilseydik..

    YanıtlaSil
  3. Bu yazıdakileri en iyi anlayanlardanda biri benim sanırım,ailem antalyada ben istanbulda...üniversite için gelmiştim sonrada evlilik kaldım burda,onu bırak burda bitek akrabam bile yok :( çat kapı gidebilceğim kimse yok,arkadaş dost başka ama kanından biri daha bi başka...Ama mutluyuz buda yeter sanırım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sana pozitif enerji yolluyorum buralardan.İnşallah annen en yakın zamanda gelir ve kavuşursun.:)))

    YanıtlaSil
  5. Bana ne dokundu bu yazı..
    Çok şey istemiyorsun tabii ama hayat şartları buna zorluyor.İletişim araçları da olmasa ne yaparız bilmem.Birgün annemi arıyorum saatlerce meşgul çalıyor telefonu.Kendisi şeker hastası. Babam evde yokken başına bir şey geldi, elinden telefon düştü vb. bir sürü şey geldi aklıma. Tüm kardeşler haberleştik (onların da her biri ayrı şehirlerde)eve birilerini gönderdik. Ölüp ölüp dirildik bu arada.Meğer ahizeyi tam kapatamamış...
    Herkes sağlıklı ve huzurlu olsun da yerinde, gerisi hallediliyor ara ziyaretlerle...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ballı lokmam ; allah yardımcın olsun arkadaşım , şimdi yanındalar gittikleri zaman büyük bir boşluk hissedeceksin ne yazık ki...Gurbete alışmak zordur ama allahtan dünyalar tatlısı kızın var.Seni bu konuda baya oyalayarak düşünmeni azaltacaktır.Tez zamanda tekrardan kavuşursunuz inşallah...sevgilerimle :)

    Aylinciğim amin diyorum tüm kalbimle , sayılı gün çabuk geçer netice de...Bu gurbetlik canımızı yaksada çok şükür çocuklarımız zamanımızı alarak oyalıyor bizi , gerçi yorgunluklar tekrardan hatırlatıyor.Ne de olsa" ana gibi yar , baba gibi diyar " olmaz demiş atalarımız.Belki sizin mesafeniz kısalır gelecek de...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Sihirli Günce ; vallahi açtım kollarımı ve tüm pozitif enrjileri aldım.Amin diyorum tüm içtenliğimle , teşekkür ederim tüm güzel enerjilerin ve samimiyetin için.sevgilerimle :)

    Melc ; aynı gruptanız desene , üniversite için ayrılıp yuva kurup evine dönemeyenler klübü...Çok isterdim akrabalarımla aynı şehirde olmayı.Sen yine şanslısın , İstanbul da okumuşsun.Ben damdan düşer gibi geldim İstanbul 'a .ne iş ne okul çevrem var.ailem de izmir de.Tek bildiğim eşim ve çocuğum :(
    gurbetteki kadınlar klübüne hoşgeldin :(((
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Zeugma ; ailenize allah sağlık sıhhat versin , başınızdan eksiltmesin inşallah...Yaşadığın şeyi çok iyi anlıyorum.Telefon açılmasa kurtların hepsi toplaşır ve kemirir tüm benliğini...Sonrasında gereksiz vesvese olduğu ortaya çıkıyor ama çıkana kadar ömürden ömür gidiyor.Hayallerimiz gerçek olur bizde birgün ailemizle aynı şehirde yaşarız inşallah.Güzel bir düş değil mi ? Hıdırellezde bunu dileyeceğim.( bellimi olur Hızır ve İlyas dileğimizi duyar belki )

    YanıtlaSil
  9. benim de ailem Ankara'da, akrabalar İzmir'de...burada bir teyzem var...buna da şükür diyoruz, herkes evinde sağ salim sağlıklı ya..varsın biraz mesafe olsun..istediğim zaman atlayıp görmeye gidebileceğimi bilmek de yetiyor bana...

    YanıtlaSil
  10. Neşelihaller ; sende bizim klüptensiz arkadaşım , gurbet kuşuyuz hepimizde...Haklısın sağlıkları yerinde olsunda elbette gider geliriz...Ama hep hayalimizde olacak aynı şehirde olsaydık kısmı...Bu arada öğrenciliğim Ankara da geçti , 8 yıl yaşadım , bendeki yeri bambaşkadır...sevgilerimle ,iyi geceler

    YanıtlaSil
  11. hayat acımasız. önce evleniyosun. sonra kuzuların oluyor. büyüyor ve savruluyorlar dört bir yere. oysa sen neler hayal etmiştin yavruların için. ben ailemle aynı şehirdeyim ama, kardeşim izmir e yerleşti. eşimin 4 kardeşi yurtdışında. gurbet gerçekten zor çok zor. kardeşim neredeyse 10 yıldız bizden uzak ve hala annem her izin dönüşünde ağlar. alışamıyor insan. allah kavuştursun annenize.

    YanıtlaSil
  12. Ben şanslı kişilerdenim.Sadece arabayla 8 dk var aramızda:)Bu çok büyük bir rahatlık gerçekten,insanın her başı sıkıştığından tereddütsüz güç alacağı birilerinin olması mükemmel.Allah sizleri de ayırmasın hiçbir zaman.Babacığınada üzüldüm.Allah sabır versin canım.Ailenle mutlulukla her daim beraber olun inşallah...

    YanıtlaSil
  13. vallahi nasıl bir teselli versemki.ben bişey olsa telefona sarılır anlatırım derdimi kardeş ayrı bir şey aynı şehirdeyiz koş gel derim ama yaşamadan anlaşılamaz bu duygu.fırsat buldukça buluşun.evlenecek sonra daha az buluşacaksınız.allah kavuştursun

    YanıtlaSil
  14. Küçüm mucizem ;kıyamam annene ,şimdi evladımız oldu daha iyi anlıyorum.Gözün gibi bak sonra çok uzaklara gitsin.gerçektende zor.Ama kardeşin içinde zordur.Onun cephesinde de özlem can acıtıyordur...ne diyeyim allah kavuştursun , belli mi olur gurbetçileriniz geri döner yanınıza...Sevgilerimle , iyi geceler

    Yaruzem kıskanmadım ama özendim vallahi..gerçektende allahın sevdiği kuluymuşsun.Annen neredeyse bir adım uzağında, allah ayırmasın , hep yakın olun birbirinize...teşekkür ederim canım iyi dileklerin için , amin diyorum tüm kalbimle.Allah hepimize bağışlasın sevdiklerimizi..Sağlıklı uzun ömürler nasip etsin , en önemlisi bu galiba..Sevgilerimle canım , iyi geceler

    YanıtlaSil
  15. Serpilciğim sende şanlılar kervanındansın..Allah ayırmasın sizide , kıymetini bilin gerçektende.Ana gibi yar yok , gerçektende.En çok hasta olduğumda üzülüyorum , hem yetim hem öksüz kalıyorum burada...Şimdi bide Yağız var , hasta olma lüksüm yok , ama annem gelince hemen nazlanıyorum.Şımarıyorum o kısmıda hoşuma gidiyor...Sağlık olsun, paşam daha 21 yaşında, erkenden evlenmez inşallah.Evlenirse de canı saolsun , mutlu olsunda bir kızkardeşimiz daha oldu der , bağrımıza basarız.Yeter ki kardeşimi koparmasın bizden...Sevgilerimle ,öpüyorum..

    YanıtlaSil