Eyvah Kapıdaki Kim ?


Tıkk tık tık

- Kimdir o?

- Benim tanımadın mı ?

- Hayır tanıyamadım, kendini hatırlatırmısın ?

- Hani her hava değişiminde , her ellerinizi yıkmadığınızda , yıkanmamış gıdalar tükettiğinizde , hastanelerde , temizlenmemiş yüzeylerle temas ettiğinizde , lavaboda hijyen sağlamadığınızda veya kalabalık ortamlarda salgınlar halinde içinize sızan ve yataklara düşmenize neden olan biricik dostunuzum

- Eyvahlar olsun , böyle dost mu olur ? Bildim bildim , senin gibisine dost denmez , namert denir.Hani en küçük bir hata da sırtından bıçaklayanlar vardır ya , riyakar olup da gözünün içine baka baka ihanet edenler vardır ya ,ha işte sen onlardansın…
Devamı

2 yorum:

  1. Kuzuuuu, geçmiş olsun.

    Bol sıvı ve iyice dinlenme ve haftasonuna şapşahane bir karnaval...

    Öperim, aslında öpmem sanırım ya :)

    Ya da sem bana sat da iyileş diye öperim sanırım :)

    Bilemedim...

    YanıtlaSil
  2. çooook geçmiş olsun :((
    salgın var bu ara yine:((
    havalar düzelmiyor ki geçsin...

    YanıtlaSil