Güneşe Merhaba

 Nihayet bugün hava 30  derece  ve  nihayet  suya  girebildik...Oruç tutar  gibiydik ama  altı gündür  oruçtuk.Yamacımızdaki suya kedinin ciğere  baktığı  gibi  bakıyorduk.Bugün top patladı  ve  iftar  oldu...
Nihayet güneşe  ve tatile  merhaba diyebildik.Geçen yaz  Yağız  sudan hiç korkmuyordu , bugün inanılmaz  korktu.Hatta  korkudan baya  ağladı...Kollukla  denedim ,  direksiyonlu (  can canlı )  simidiyle  denedim , yok banamısın demedi,  zırladı  durdu...Sadece kumdan kaleler  yapmaya  izin verdi..Öğle  güneşi  azalsın bakalım akşama doğru  neler  yapacak.Belki ısınmıştır  suyun varlığına...Güneş  gerçekten de  kıvamına geldi  galiba ,umarım bundan sonrasında  tekrar  bulutların ardına geçmez...
Yağız oğlan bugün ayrı bir olaya damgasını vurdu...Lazımlık egzersizlerimiz  aralıksız  devam ediyor.Bugün ilk kez  kahvaltıdan sonra lazımlığına ihityaçlarını  giderdi.Bende  mutluluktan havalara uçtum.Sorunsuzca  yaptı  diye sevindik (  poka da  sevinir  olduk ya ) ödül olarak  aldık kovamızı  , havlumuzu  ve  küreklerimizi  sahile  gittik.Beraber kumdan kaleler  yapmaya  başladım.Ben azıcık dinlenmek için oturdum bir  baktım yerde  iğrenç bir şey  duruyor.Az  önce  yoktu ,nereden çıktı  diye  düşünürken fırladım ayağa.Ben koşana kadar Yağız  bir  aprmak atıp  hızla  ağzına  götürdü.Ben o sırada çığlığı bastım ama nafile.yağız  hızına hız katmıştı bile.oysa  evde  tüm ihtiyaçlarımızı gidermiştik.İki saniye içinde  nasıl yapmıştı anlam veremedim.Deniz  suyunu avuçladığım gibi  ağzına doldurdum  ,   Yağız'ın çığlıkları  arasında  ağzını duruladım sonrasında  bol su ile  yıkadım.Denize  soktum soktum çıkardım ...Beyfendi  hem altına pisledi hemde tadına baktı.Allahım daha neler  göreceğim bilemiyorum...Yarını bekliyorum tahlil yaptırmak için , inşallah gece  bir şey olmaz.Sonuçta  mikrobun kaynadığı bir  rezilliği ağzına soktu mikrop kapmış olabilir...Çocuk  büyütürken daha neler  yaşayacağız bilemiyorum.Bu gidiş  beni oldukça  endişelendiriyor...

5 yorum:

  1. Canım ya birkaç gündür kaçırmışım, neler yaşamışsınız böyle. Kazalar için büyük geçmiş olsun, Allah korumuş ama seni tahmin edebiliyorum elin ayağın dökülmüştür. Bugüne ise ne diyeyim bilemedim, çocukların çoğu bunu yapıyor büyüyünce anlatırsın inanmaz. Kolaylıklar ve tatilin keyifli geçmesini diliyorum

    YanıtlaSil
  2. :)) sizde ömrünüz boyunca unutamayacağınız bir anının sahibi olmuşsunuz :)) ah güzelim seninki yeni yemiş benim kızım karnımdayken yedi, çıkartım ağzınıda temizleyemiyorsun :)) her çoçuğun böyle bir anısı mutlaka oluyor galiba :)) ay çok güldürdünüz beni gözlerimden yaşlar aktı valla :) tuvalet alıştırmaları çok zor biz atlatalı 3 yıl oldu, kolaylıklar diliyorum :) erkek çoçuk daha kolay :)

    YanıtlaSil
  3. Süper yaa..Aslanım benim. Tadını beğenmemiş olsa bâri:)))

    YanıtlaSil
  4. :))))))))) alemsin. ama rahat ol akıllı olurmuş bunu yapan çocuk ben annemin yalancısıyım:))))

    YanıtlaSil
  5. Hiiiii!!!!
    Kakasını mı yedi???
    Bir daha yemez artık, ilktir o. Denizden korkma olayı için de şöyle bir şey duymuştum.Bol çizgi film seyreden küçük çocuklar denizi canlı sanabiliyormuş, kıpırdığı için :)

    Bugünler de geçecek, ileride okur artık kendini buradan..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil