Biri Biz Annelerin Sesini Duysun...

Bir önceki yazımda  endişelerimden bahsetmiştim.Özellikle   oğlumla dışarı çıktığımda  nasıl dışarının kabusa  dönüştüğünden içim yana yana  bahsetmiştim.
Deniz kıyısının bu kadar  emniyetten uzak olması , olacak iş değil doğrusu.Burası Üsküdar  evlendirme dairesi ve hava astsubay gazinosunun karşısı.İskeleye  yüreyerek yedi dakika uzaklıkta ,kız kulesine  beş dakika mesafede olan şehrin göbeği.Buradan her gün  yüzlerce  çocuk  , ergen ve  genç geçiyor.
En çok anneler  endişeli oluyor , özellikle 2-5 yaş grubu  dizginlenemeyen çocukları varsa , sesler  sürekli yüksek volümden çıkıyor ve  ağlayan çocuk sesleri eşliğinde Üskdüar  iskeleye veya Kız Kulesi'ne doğru yol alıyorsunuz...

Ben  bir  anne olarak ve  dışarı çıktığında özgürce koşmak isteyen Yağız  adına bu  tabloyu yayımladım.Umarım bu manzara çocuklar  açısından  en kısa  zamanda  güvenli hale  gelir.
allahtan arada durak var

2 yorum:

  1. ilknur'cum o kadar güzel bir konuya değinmişsinki...
    güvenli yerler-güvenlik açısından o kadar çok eksiklerimiz var ki...özellikle yazdığın yer benim de dikkatimi çekmişti...
    bir de benim en çok korktuğum konu açık olan foseptik çukurlar,gelişi güzel üzerine karton örtülen çukurlar :(

    YanıtlaSil
  2. İlknur umarım biran önce harekete geçer sorumlular. Allah korusun. her gelen belediye başkanının yaptığı tek şey kaldırımları söküp yeniden yapmak. başka da bir işe yaradıkları yok.

    YanıtlaSil