Bir Balık Gördüm Sanki...

Yağız oğlanın ağzı ayrık kaldı. Sesi dahi çıkmadı sadece ve sadece şaşırdı .Heyecandan ellerine verdiği şekil çok hoşuma gitti.Minik elleri bile şaşırmış...
Bu kadar şaşırtan süprüz elbette uzun zamandır istediği balıktı. Yağız oğlan okuldayken ona süpriz hazırladım ve iki tane Japon balığı aldım. Onun kadar ben de çok heyecanlandım ve okul saati bir türlü geçmedi. Süprizler konusunda ve hediye vermede çok sabırsızımdır.Hemen vereyim ve hemen söyliyeyim isterim. Bu sabırsızlığımın göstergesi ama aslında sabırsızlığım karşımdakini mutlu görmek için acele etmemden kaynaklı. Yağız'ın vereceği tepkiyi kafamda o kadar çok kurdum ki zaman durdu o yüzden.

Yolda hazırladım , evde onu bir süpriz bekliyor diye ve "ben çağırmadan odana gelme sakın " dedim. O anı mutlaka ölümsüzleştirmeliydim. Fotoğraf makinamı hazırladım ve " Yağız haydi süprizin seni bekliyor " dedim. Öyle güzel şaşırdı ki bir an fotoğrafını çekemeyeceğim sandım.

Dünyadaki en güzel şey bir çocuğu sevindirmek olsa gerek. Anneliğimi hep oğlumun gözlerinde ararım. Gülen gözler mutlu çocukların habercisidir. Bazen annelik hayatımda tökezlesemde oğlumun gözlerinin içine baktığımda yeniden kalkıyorum ayağa ve gülen gözleri bana ışık oluyor.




4 yorum:

  1. Anneliğini çocuğunun gözlerinde aramak.

    ne güzel bir açı. çok sevdim bunu

    balıklarınızın adı ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıklara isim koymadık Nilhan'ım ,isimsiz olarak alık alık yüzüyorlar :)))))
      Ben de kendimce bakış açıları buluyorum anneliğe ,beğenmene sevindim canım :)

      Sil
  2. çok tatlı maşallah.
    bnada beklrim =)

    YanıtlaSil