Bitirim Oğlan

Bugünler de Yağız oğlana bir haller oldu. Sanırsınız Yağız oğlan değil de bitirim oğlan. Sezercik filmlerinden alınmış replikler misali laflar çıkıyor ağzından...
"Vay be, vay anasını , helal nasıl solladın ama " kelimeleri bittirim oğlanın best of listesinde ilk üçe giriyor. Daha çok kelime var sarfettiği ama hemen not  almadığım için unutuyorum. Çoğunu duymazlıktan gelip ,unutturmaya çalışırken arada kaynıyor. Eğer unutturamazsam nasıl bir çocuk olur düşünmek bile istemiyorum.
Şimdi düşünüyorum da , yani okuduğum o kadar kitap  , vermeye çalıştığım terbiye puf diye uçtu mu? Evde  de bu tarz konuşan rol model de yok ama Yağız oğlana neler oluyor anlamadım...

Bitirim oğlan geçen teyzesine " teyze seni seviyoyum ama sana aşık deyilim ,biliyoy musun ? " dedi ve o an anladım , bizim bu cüce ile işimiz baya zor olacak...


4 yorum:

  1. TV falan açıkken kapıyordur İlknurcuğum..
    Geçer gider, unutur hepsini, merak etme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş zeugma'm , bitirim itiraf etti nereden öğrendiğini :((
      zaman sabır zamanı galiba :)

      Sil
  2. kimseden görmesine duymasına gerek yok kendi içinden geliyor onlar şekerim.. bizim yeğende kadir inanır gibi ne diyossun sen! diye bi elini kaldırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O minik Kadir İnanır'ın ellerini yerim ben. Bunlar cin olmadan adam çarpıyorlar resmen :)))

      Sil