Yağız Oğlan'ın Kitap Gecesi

Pazar gününü alışveriş ile geçirdim.Baktım ki mağazalarda zevkime göre bluzlar  yok bende kendimi hemen bir kitapçıya attım. Nasıl olsa  orada zevkime göre bir şeyler bulurum ,dedim.

Anne ve kitap okunmasını seven bir oğula sahip olunca ilk gittiğim reyon çocuk kitapları reyonu oldu. Hangisi faydalı hangisi doğru mesajlar  veriyor derken ,yine Tübitak yayınlarında karar kıldım.Birde üstündeki +3 veya +7 ibaresine dikkat etsem muhteşem olacak ya
, neyse beğendiklerim yaş engeline takılıp elendi.Aldıklarımsa  Yağız oğlan tarafından pek beğenildi.Akşamı okuma gecesi olarak üçleme yaparak tamamladık.

Duyularımız bu kadar eğlenceli ve bol aktiviteli ancak bu kadar cazip hale getirilebilirdi.Okurken ben bile eğlendim , hatta hiç bitmesin istedim. Bazı sayfalara geri dönüp yeniden okuyup yeniden şakalaşıp eğlendik.

"Hep Beraber Olmak Güzel " ve " Yaşlı Ayılar Ağaca Tırmanamaz " kitaplarında harika hikayeleme tekniği ile sosyal farkındalık çok güzel anlatılmış.
Son zamanlarda benden kaynaklı engeller yüzünden ne alışverişe gidebilmiştim ne de Yağız oğlanla tam anlamıyla ilgilenebilmiştim. Kitaplarına yeni renkler getirmenin zamanı gelmiş de geçmiş neredeyse. Farkındalık çağına girmiş bulunmakla birlikte Yağız oğlumun dünyasına Tübitak ile giriş yaptım.
Alışverişte baya oyalanmışım ki kuzumun telefonu ile kendime  geldim.Kitabın yanına cazip bir hediye daha eklemek adına bir süpriz daha yapıp ,görseline bayıldığım bir ayakkabı aldım. Gerçi bahar gelmemekte ısrar etse de ben bahara uygun ve diğerlerinden biraz farklı bir model ile sezonu açtım
Ayakkabıyı gören Yağız oğlan'ın tepkisi " anne ben bunlayla Yiğit Kayra'dan bile hıjlı koşayım . En hıjlı ben koşayım biliyon mu ? " oldu. Buradan beğendiğini anlamış bulunmakla birlikte , yüreğim mutlulukla doldu.

Güzel pazarı kendime aldıklarım ile sonlandırdım.En çok Yaşar Kemal'lerime ve Ada Hikayeleri serime sevindim.İnce Memet serisini tamamlayalı 11 yıl olmuştu. Çok ara vermişim diyerek yeni seriye yelken açtım. Eh arada kendi ruhumu da beslemeliyim değil mi ?



1 yorum:

  1. Ben unuttum alışveriş yapmayı. Tübitak gerçekten güzel ben hiç tereddütsüz alıyorum. Kızıma yeni kitaplar almanın zamanı geldi.
    En hıjlı sen koşamasan da ben seni seviyorum Yağız oğlan :D

    YanıtlaSil