Yağız'ın Soruları


" anne sizin pipiniz yoksa poponuzla mı çiş yapıyoçunuj " ( hı hııı ) diye hem şaşırdı hem de güldü.İki gecedir bizim popomuzun nasıl olduğu kanusuna yorum arıyor ama ben de ona yardımcı olaşak ışık yanmadı henüz.
Daha önceki denemelerinde kızların farklı olduğunu anlatmaya çalıştım ama istediği cevapları verememişim ki konu yine döndü dolaştı ve oraya geldi. Hayalinde ne kuruyorsa artık her düşündüğünde gülme krizine giriyor " anne ya  siz hem çişiniji hem kokanıjı poponuzla mı yapıyoyçunuj ? "
Of  zor meseleler bunlar. Anne olarak köşeye sıkıştığım anlardan birini yaşıyorum. Bu konuda yazılmış kitapların çoğunu okudum, uzmanların söyleşilerini dinledim ,seminerlere katıldım ama uygulamaya gelince bişey yapamadan kalakaldım. Bu işler okuyup yazmakla olmuyormuş anlaşılan , hazır cevap ve konuyu çözümlemeye yönelik cümleyi anında  kurmakla oluyormuş. Ben de onu yapamıyorum.Şimdi oturdum kara kara   kadın - erkek organını açıklamak için çözüm arıyorum.

Şimdiye kadar ürettiklerim işe yaramadı .Yağız doğmadan evvel Japonların bu konudaki eğitimlerini okumuştum ve onların metotlarını denedim. Bu yöntem ile soru sormaz  beni de bu konuda yormaz diye düşündüysem de evdeki hesap yine çarşıya uymadı.Şu hesabın çarşıya uyacağı günleri görebilecek miyim acaba ?
Kuzuma acilen bir açıklama bulmam gerekiyor.Diğer anlattıklarımın dışında ;  işim zor mu kolay mı bilemedim gerçekten....

0 Response to "Yağız'ın Soruları"

Yorum Gönder