Yağız Oğlandan Gece Sohbetleri


Günün en dinlendirici anı uykuya kavuştuğumuz andır şüphesiz.Hoş günün yorgunluğuna ve kafamızın doluluğuna göre de rüyalar görüp ektra yorulduğumuz da oluyor. Bazı geceler  bizi ziyaret eden kabuslara "kara basan "diyoruz. Bir de günlük yaşantımızla uzaktan yakından alakası olmayan rüyalar var ki onlar için yorumumuz pek eğlenceli doğrusu. Kendimizden ve çevremizden alakasız rüya duyduk mu "aman canım popon açıkta kalmış resmen " der ve güleriz...
Diyeceksiniz ki "bu konulara neden girdin durduk yere ?"

Nedensiz olmaz elbette. Bizim evde bizi taklit eden, çaktırmadan dinleyen bir cüce var çünkü. O minik adam yememiş içmemiş her deyimi ve atasözünü hafızasına almış. Boyuna posuna bakmadan da yerinde ve zamaninda kullanıyor hatta..
Bizim gece üç maceralarımız bir klasik olmaya başladı.Bir gün sekse ertesi gün mutlaka bir gece yarısı olayı yaşıyoruz. Dün gece de bunlardan birisi...
Tam da uykunun en tatlı kıvamına ermişken gripli gripli, bir ses yükseldi yan odadan

-Babaaaaaa babaa
-Efendim Yağız
-Şey bakar mısın popom örtünün altında mı, diye ?
-(hıııı) neden oğlum ?
-çünkü kabus görmek istemiyorum....

Tabi bu diyaloğun ardından bir pıtırtı duyduk, bu Yağız oğlanın ayak sesleriydi. Koştu ve aramıza giriverdi. Sonrasında :
- anne kabus gördüm , çok korktum.
-( uyku akıyor gözümden ve hastayım. Muhabbet uzasında istemiyorum ) Ne gördün oğlum ?
- Ay unuttum...
-Çok mu korkmuştun ??
-Evet hem de nasılll
-iyi olmuş unuttuğun o zaman, haydi uyu şimdi...

Zar zor uyudu yeniden. Bu maceralar bir süre daha sürüp gideceğe benziyor. Uykulu uykulu deyim ve atasözlerini hatırlamasına ise on puan veriyorum. Şahsen uykucu biri olarak gece wc ye kalkmaya üşenirken, bu bıcırığın deyim kullanması takdire şayan doğrusu...
Buradan  ne çıkarıyoruz , siz siz olun sakın duymuyor sanmayın kelimelerinizi özenli seçin. Çocuğun duyduğu kelimeyi nerede ve ne zaman kullanacağı hiç ama hiç belli olmuyor...

0 Response to "Yağız Oğlandan Gece Sohbetleri"

Yorum Gönder