Hastalık Krizi

Yağız oğlan şifayı kaptı. Burnu yeşil yeşil üretime geçti , ara ara ateşi yükseliyor . O  öksürdükçe  yüreğime taş oturuyor .Şimdi hem hasta  hem nazlı. Üzülmesin diye  isteklerini yerine getirmeye çalışıyorum . Yağız'ı düşünürken Yaren'i de es geçemiyorum.
 Büyük kuzumun  hastalığına mı yanayım yoksa Yaren'in dibinden ayrılmayışına mı yanayım bilemiyorum. Uyarsam bir  türlü uyarmasam bir türlü. Ben de oluruna bıraktım. Eğer  hasta olacağı varsa  mutlaka olacaktır. Yağız'ı iyileştirmenin hızlı  yollarını düşünmek galiba  daha  faydalı olacak
Havaların bir  güneşli  bir puslu olması mikropların işine yaradı. Çocukları hemen esir  aldılar . Kış mevsimi gelmeden geri  gitse  ne  güzel olur. Bu kış iki kat korkacağım hastalıklardan. Biri hasta olduğunda  mutlaka diğerine geçirecek . Bizim ev de  çifte  hastalık krizi yaşanacak.Düşüncesi bile  kabus  gibi  geliyor. Umarım düşündüğüm başıma gelmez...
 Keşke  çifte mutluluklara yer olsa  dünya da ve  tüm mikroplar yerle bir  olsa. Bir  anne  daha ne ister ki ?

0 Response to "Hastalık Krizi"

Yorum Gönder