Yağız 'ın Hayalleri ve Yaren




İki çocuklu hayatı kolay sanıyordum fakat sandığım gibi çıkmadı. Avazım çıktığı kadar bağırasım var "zamanı durdurun " diye. Gün resmen  yetmiyor . Bir kaç çocuğu olan aileler için keşke bir gün 36 saat falan olsaydı. Sabah 7:00 , 7:30 gibi uyanan Yaren'le birlikte hayat başlıyor. Bir saat sonra  Yağız uyanıyor ve hır gür başlıyor. Haftaya Yaren beş aylık olacak ama Yağız  hala kardeşinin varlığına alışamadı. Sürekli isyan  halinde. Bir de bizim olmadığımız her ortamda kardeşini şikayet ediyor. 
İsyankar olmadığı zamanlarda çok güzel sohbetler ediyoruz. Yağız paşam matematik konusunda ustaymış. On yaşında  futbola başlayacakmış ama bilgisayar mühendisi olup kendine çok güzel oyunlar  yapacakmış.Bazı oyunlar çocuklara uygun değilmiş ya , oğlum tüm çocuklara uygun oyunlar  hazırlayacakmış . İnsanın hayalleri ne kadar büyük olursa  ufku da  o kadar geniş olurmuş. Yağız oğlan da hayallerini baya büyük tutuyor.Arada felsefe bile yapıyor...
- Anne ergen ne demek öğrendim .
- Ne demek oğlum ?
- Yalnız kalmak isteyen kızgın, öfkeli çocuk demek
- Bu sonuca  nasıl vardın peki ?
- Mehmet abim hep kızgın ve odasında yalnız kalmak istiyor. Mustafa'yı ve beni sürekli kovuyor ve  bize karşı öfkeli...
Çocuktan al haberi diye buna derler galiba. Ergenlikte olan kuzenini çok güzel tahlil etmiş. Oğlumun büyüme ataklarını bazen kaçırıyorum. İki çocuklu hayata tamamen alıştığımda umarım hepsini yakalarım. 



Bizim evimizde Yaren'in tek başına  fotoğrafa poz vermesi yasak. Bu kesin bir emirdir. Yağız'ın kurallarına uyuyoruz....



Eyvah burada kuralı çiğnemişiz. Arada olur böyle  tatlı kaçamaklar. Annem bu güzel takımı miniğimize örmüş. Çok yakıştı kızıma. İzmir'e gelmiş olmamızın sevinci ile  Yağız dayısıyla uğraşırken hemen bu kareyi ölümsüzleştirdim. Kız  çocuğun giyimi kuşamı çok keyifli oluyormuş. Yaren'im ile bambaşka tatlar yaşıyorum. Bu konuyla ilgili paylaşımlarım bir daha ki postta olacak. Şimdilik sevgiyle kalın....




3 yorum:

  1. oyy yerim o suratı ben,bizde de durumlar resim çekilirken aynı bende gelcem deyip zıplıyor yanımıza:)

    YanıtlaSil
  2. Doğdu doğacak derken kocaman oldu Yaren :)) Kuzum yaaaaa
    Yağız haklı ama annesi ne öyle Yareni tek başına çekmek falan :)) Kıskanç yakışıklıııı ♥
    Öptüm seni.
    Gün 36 saate çıktığında haber ver bende doğurucam ;)

    YanıtlaSil
  3. kıyamamm yarene ben , abısı alısamamıs mı hala..zordur mutlaka 2 cocuk ama alısılacaktır sanırım..zamanla yarıs dedıgınız gıbı en zoru :(( sevgıelr

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil