Yağız oğlan iş başında ; ondan izin almadan birşeyler almak , açmak , bakmak ve incelemek ne mümkün.Görüldüğü üzere masanın başına geçti ,kutuya ve usp kablosuna el koydu.Canın saolsun minik kuzum , benden evvela sen bak.Eminim kullanma klavuzunuda okumuşsundur ve nasıl çalıştığını çözmüşsündür.Benim gözümü boyamak ve kalbimi fethetmek için attığın öpücük ve sevimli gülücüklerinin ardından el sallayarak zaferini kutlayan sevimli oğlum , seni çok seviyorum.
Anneleri kandırmak meğer ne kadar kolaymış ! En dirençli ,en sert karakterli olan bir annenin bile çocuğundan gelecek kocaman bir öpücüğe dayanabileceğini sanmıyorum.O küçük yaramazlar öyle doğal bir yetenekle dünyaya geliyorlar ki , bu yeteneklerini kırk yıl düşünsem akıl edemezdim.Neden annelerin bu kadar yumuşacık ve bağışlayıcı olduğunu şimdi anladım.Böyle güzel , masum bir öpücüğe karşı koymak mümkün mü ? Yaramazlık mı var ortada , inceltilmiş ses tonuyla " anniii " ve ardından bir öpücük....Ooo şimdiden yelkenleri indirdim desene.Aman Yağız duymasın.Yağız duysa ne olacak ! Zaten yeteneğinin farkında , e artık annesinin nasıl sakinleştiğinide biliyor , geriye sadece yapılacak yaramazlıklar kalıyor.Bana da sadece EYVAH demek kalıyor.

0 Response to " "

Yorum Gönder