Yağız ve Ömer



"Çekeceksen çek , çizgifilm izleyeceğim " diyen Ömer



Buda çirkin olun pozu
"yine gelin diyemeyeceğim , oğlunuz yaramaz " diyen ufaklık bu işte.Tatlı dilli Ömer, o akşam Yağız'a posta koymuştu.Dün akşam ise Orhan 'a . Kesin ve net bir cümle ile " çocuğu azarlayıp ,durma sende.Bırak oynasın " .Ömer'den alıntılar hiç bitmez , böyle değişik cümleler kuran bir çocuğa rastlamamıştım , Ömer bir ilk oldu." bir fikrim var " diye başlıyor cümleleri ; fikirleri hiç bitmiyor. "bu hayatta asla konuşmanızı istemiyorum " Ömer'ciğim merak ediyorum , henüz başka bir hayat biliyor musun ? " teyze ayıp ediyorsun ama " ve " teyze sen koşamazsın ki , topuklu ayakkabıların var " ile Ömer'den alıntılara son veriyorum.Bıcırık Ömer, daha öncede bahsetmiştim elime doğdu diye.Aramızda başka bir bağ var onunla.Yağız doğduğunda küstü bana , İlknur teyzeye gitmek yerine , Orhan a gidelim oldu , bizim evin adresi. Selma bebek Yağız' ı Ömer'den kaçamak saniyelerde öptü kokladı.O zamanlar 2,5 yaşındaydı.Şimdi ise kocaman çocuk oldu ve Yağız'la barış yaptı , artık oğlumun arkadaşı.Çok güzel oyun oynuyorlar.Ömer abi gibi davranıyor , bazen anlayışlı tavırlarına hayret ediyorum.Şaşırıyorum bu Ömer , Yağız doğduğunda onu istemeyen Ömer mi diye ? Oğlumla oyuncaklarını paylaşıyor , saklanbaç oynuyor ve hatta bugün poz bile verdi.Ömer sen ne kadar büyümüşsün teyzeciğim.Şuan nasıl bir fikrin var acaba , merak ediyorum.Yağız Ömer 'i çok seviyor , peşinde dolanıp duruyor.Ömer kamyonu dolduruyor , Yağız bozuyor.Bu süreç bütün akşam devam etti .Sabrından dolayı teşekkürler Ömercik .Sen abi olmuşsun baya baya, bunu daha önce fark etmemiştim.Bu tabloyu çok sevdim.

0 Response to "Yağız ve Ömer"

Yorum Gönder