Kaoma - Lambada



ı
Son olarak da lambada ve lambada dansı.İlkokuldan mezunuyet partimize , damgasını vurmuştu.Zamane çocukları işte , beceren beceremeyen hepsi lambada yapmaya çalışmıştı.Piyesimi oynayıp , lambada yapmaya çalışanları izlemiştim tüm parti boyunca bide saklanmıştım.Kimse lambada yap demesin diye.Ama laf aramızda annem bana lambada eteklerinden almıştı.Dansından dolayı değil ama çocuklar arasında moda diye...Ne günlerdi ama.Acaba Yağız'ın dönemine hangi müzikler ve danslar damgasını vuracak.Yağız ne dinleyecek soft müzikler mi yoksa Rock mı? Popüler müzik akımlarından yana mı , yoksa marjinallere mi hayran olacak ? Ya bu sorularımın cevapları yok şuan ve ben meraklı azcık sabırsız biri olarakdan çatlayacağım. Zaman makinası istiyorum acilen , geleceğe dönüş yapacağım Michael J. Fox un canlandırdığı Marty McFly gibi.Azcık oğluma bakıp döneceğimde.Çok masumca bir istek , hani gelecekde abuk sabuk yönelişler görecek olursam ,dönüp de neyi yanlış yapıyoruz diye sil baştan yaparım.Ağaç yaşken eğilir ya , hani atladığım yerde çimdiği basayımda şimdiden , bunalım falan diye hayatını karartmasın.Hayat uzun görünsede aslında çok kısa, bir varmışsın bir yokmuşsun gibi.Kaybedilecek zamanımız yok , umarım minik kuzuda öyle düşünür.Şair ne demiş " yaşamak güzel şey be kardeşim "

0 Response to "Kaoma - Lambada"

Yorum Gönder