opus - life is live 1985



80 lere dönecek olursak , bir diğer video ise OPUS'undur.Life is Live ile o yıllarda müzik listelerinde üst sıralardaydılar.Ayrıca Türk filmlerinin vazgeçilmez disko müziğiydi...
Klip hakkında yorum yapmayı deniyorum ama kelimeler kifayetsiz kalır ya işte öyle bir hal içerisindeyim.Nutkum tutuldu diyebilirim.Şarkını sözlerinde " herkes söyler , hayat yaşamaktır " diyor ama videodaki şahıslar nedense bende öyle bir izlenim uyandıramadı.Madonnanın videosunda tam tanımlayamadım erkek giyim modası burada süper sergileniyor.Ama beni en çok etkileyen bonus saçlı bayan , favorim benim. Dudağında ki koyu renk ruju , kıvırcık saçlarından daha da dikkat çeken saçındaki süsü , sakızı ve giyimi ile bir numara...Erkeklerin saç modellerini adım başı delikanlılarda görüyordum , o yıllarda.Aklımda en çok kalan bu olsa gerek.Mahallede liseye giden abilerimiz vardı , hemen hemen hepsinin saçları böyleydi.Saçlarının üstleri kısa , enseden uzayan dalgalar.Şaka gibi yıllardı ve ben o yıllarda çocuktum.Hemde keyfi yerinde bir çocuk.Ama o dönemde de şimdiki zamanın Emo ları olan hippiler vardı.Bu videoda da mevcutlar.Günümüze dönecek olursak eğer , bu şarkıdan çıkma tipler Taksim'de , Moda'da , Kadıköy'de ve belirli caddelerde dolanırlar.Hayattan bezmiş , siyahlara bürünmüş , ayaklarında Converse 'ler , kulaklıklarında Punk ve Rock müzik melodileri ile umutsuz umutsuz dolanıyorlar.Hayata dair neyi çözemediklerini anlayabilmiş değilim.Anlayabileceğimi de sanmıyorum !!! Hayat o kadar güzel ve yaşanılası ki , her anının tadını çıkarmak yerine bunalım olamam. Nefes almayı , gezmeyi , okumayı , değişik tadlar tatmayı , alış veriş yapmayı , sevmeyi ve sevilmeyi o kadar çok seviyorum ki , bunalıma ayıracak saniyem bile yok.Öyle bir lüksümde yok.Hele bide şimdi kesinlikle yok .Çünkü Dünyalar tatlısı , gamzeli mamzeli ,boncuk gözlü oğlum var.Onun masum dünyasında güzel tomurcuklar yer almalı , hayatı yaşamayı sevmeliyim ki oğlumda sevsin , okumalıyım ki oda okusun , önce sevsin ki sevilmenin değerini anlasın , çalışsın ki başarmanın zevkine varsın , yorulsun ki emeğin değerini anlasın.Ben bunlarla uğraşırken , bunları öğretmenin yollarını ararken Emolara dünyamda kesinlikle yer yok.Of daha çok çalışmam lazım çok.Okumam gereken , öğrenmem gereken , kendimi geliştirmem gereken o kadar çok konu ve başlık var ve hayat çok güzel devam ediyor...

0 Response to "opus - life is live 1985"

Yorum Gönder