HAFTASONU















YAŞASIN DİLEK GELDİ ...
Yoğun bir haftasonu geçirdik.Kıymetli konuklarım vardı , hemde uzaklardan.Çok sıcak memleketten geldil ama İstanbul'da dondu , Yağız ile ısındı.Öyle koşturmaca içindeydik ki ,kısıtlı zamana çok şeyler sığdırmak istedik.Kalanları artık , senelik izninde yaparız ( Ne dersin Dilek ? ).
Kuzucuğum haftasonu keyifliydi.Evimiz kalabalıktı ve Yağız oğlan "abi , abi " diye Uğur 'un peşinde dolandı durdu. Kendine yeni oyun arkadaşları buldu.Bıcır bıcır koşturarak minik elleriyle Dilek ve Uğur 'u ellerinden , kollarından çekerek , çekiştirdi durdu.Camda hekapu saydırdı ,saklanbaç oynadı.Tabi gezdiğimiz yerleri de unutmamak lazım.Saolsun Uğur , Yağız ile ilgilendi bizde kendimizi alışverişe attık.Gerçi Dilek hiç alışveriş havasında değildi ! Yinede alsak da almasakda gezdik.Bu haftasonunda Yağız benimle daha az vakit geçirdi.Pazar günü babası ile evde başbaşa kaldılar.Malum bende dışarda , özgürce vakit geçirdim( kuzum yanlış anlamasın , ondan sıkıldığımdan değil tabiki ama arada arkadaşlarla başbaşa vakit geçirmek daha enerjik olmamıza neden oluyor.Yağız ile daha iyi oynamak için doping aldım diyelim ).Her ne kadar ben yokken ağlamasa da , huysuzluk yapmasada yinede özlemiş baya.Geceleri benimle uyumak istedi.Normalde kendi yatağında uyur ama gündüz beni göremediğinden galiba , gece huysuzluk yaptı ve yanımda uyudu.Oğluma sarıldım koklaşa koklaşa , birbirimizi gıdıklaya gıdıklaya uyuduk.Arada yapmak lazım böyle şımarıklıklar, yoksa sevildiğimizi daha iyi nasıl anlarız, değil mi ?
Pazar akşamı Merve'de katıldı şenliğimize.Dilek olurda Merve olmaz mı ? Yağız' la çok güzel kareleri oldu ama onları buraya ekleyemem .Geceye damgasını Mervenin erkek arkadaşı vurdu.Yağız ilk kez birinden korktu.Çekindi diyelim ( Faruk'u kırmayalım ) , kucağıma attı kendini.Baktı baktı ağladı.Yani Faruk ,1.90 cm boyunla kocaman ellerini ovalayarak " gel bana , gel bana " yaparsan , korkar tabi...O cüsseyede agucuk nasıl giderdi bilemedim.Vesselam çekindi bizim ufaklık.Şaka bir yana değişik geldi konuklarımız oğluma.Ama Yasemin i görünce , süslü püslü kompliman yapmaya başladı ,minik çapkın.Yandan yandan Yasemin'i süzmeleri ile geceyi sonlardırdık.
Her zaman konuklarımızın gidişini görürdü.Ama Dileğin uçağı sabah 8:00 deydi ve evden erken çıkmaları gerektiği için kuzum hoşçakal diyemedi.Sabah uyandığında odalarda abiyi aradı." Didek" diye seslendi ama bir Köroğlu bir Ayvaz kalmıştık başbaşa.Çok güzel bir haftasonuydu , katkılarından dolayı tüm sevdiklerimize teşekkürler.

0 Response to "HAFTASONU"

Yorum Gönder