OYUN ZAMANI
















Çadırında nasılda keyifli...
Yağızcık ,hekapulardan fırsat bulup aldığım oyuncağı farkedebildi.Tabi bu sureç öyke kısa olmadı.Beyfendi önce bir öğle uykusu çekti.Mışıl mışıl uyudu , uyandı.Yemeğini yedi , baktı ki ben bilgisayarda teyzesi ile sohbet ediyorum , geçti o zaman oyuncağının başına.Parçaların söküldüğünü keşfedince nasılda keyiflendi.O andan itibaren aman yarabbim , yapıştı eteklerime.Nasıl çekiştiriyor , artık bana oturmak yok.Yazışmak hak getire .Geçtim kuzumla oyuncağın başına ve çok keyifli dakikalar geçirdik.Üçgen , kare ve dikdörtgen parçaları , kendilerine ait kutucuktan atmayı denedik yarım saate yakın.Bıcırık öğrendi ama yanlış yere atıyor gibi yaparak benimle eğleniyordu.Onun o kahkahaları ömre bedeldi , benim için.O an ruhum doydu gerçekten.Bir çocuğun en mutlu olduğu an , annesi ile başbaşa oyun oynadığı andı galiba.Değmeyin Yağız 'ımın keyfine.İyi ki msn den kalkıpta oğlumla oynamışım. (Bu arada teyzesi ile mesajlaşırkende mutluydum ama Yağız 'ın kahkaları tercih sebebidir , alınmayalım lütfen...) Belli ki Yağız içinde durum keyifliydi.Son zamanlarda hiç poz vermek istemiyordu ama bugün bana kendisi poz verdi.Hatta bir çok karede çirkin bile oldu , ben resim çekerken.Oğlumu bu kadar mutlu edebildiğim için, ben dahada keyiflendim.Çakırkeyif oldum diyebilirim.Gerçekten çakırkeyif oldum diyebilirim , abartmıyorum.O kadar çok güldük ki , artık gülmekten çenem ağrımaya başlamıştı.En son Yağız gıdıklanmaktan kaçmak için çadırına girdi.Rahat gıdıklamak için oyuncaklarını oraya bırakmıştım.Tekrardan kamyonunu görünce , yap boza daldı hemen.
Yakalayabildiğim pozlarını hemen karelere hapsettim.Kamyonunu ve mutlu olduğumuz bu günü unutmamak adına hemen satırlara sığındım.Resimler ve yazılar birleşince günümüz ölümsüzleşti.Bugünü beraber yaşadık ama resimler ve yazılar benim için anlamlı şuan.Umarım ilerde Yağız 'la beraber bu satırları okurum ve bu günü yad ederim.Belli mi olur hatta Yağız , ben ve torunum okuruz.Hatta ve hatta torunum bıcırık sesiyle , baba o sen misin diye sorar ve muzip muzip güler , babasına !

0 Response to "OYUN ZAMANI"

Yorum Gönder