Hoşgeldin Orhan


HOŞGELDİN ORHAN
Nihayet eşim , yol arkadaşım , sevdiğim ve en son olarak da oğlumun babası olan Orhan yuvasına döndü.Benim için sanki 5 ay gibi geçen 5 koca günün ardından evine döndü.İş gezisi bitti ve bizde sevdiğimize kavuştuk.Onunla akşam saateleri anlam kazanıyor evimde.O varken temizlik yapmak bir şeyler ifade ediyor.O olmayınca dağıttı diye kime kızarım ben ? Orhan yoksa işd e yok , güç de yok.Akşamları camda bekleyip korna sesiyle çoşmak Orhan ile anlamlı.Sabahları ses yapmadan hazırlanmaya çalışırken çıkardığı aşırı gürültüler onunla değerliymiş , bir kez daha anladım.Yapayalnız beş gün geçirdim.Benim için zor olan günlere birde Orhan'ımın yokluğu eklenince hepten , depresif oldum.Her ne kadar eğleneceğim , oğlumla günümü gün edeceğim dediysem de pazar gününden başladı depresifliğim.Yağız'ımda olmasa ne yapardım acaba ? Paşa babasını aratmadı bana , beş gün içinde birbirinden değişik huylar çıkardı.Benimle uyumak istedi ve amacına ulaştı.Hazır babası da yokken doya doya yayıldı yatağa.Utanmasa benide atacaktı yataktan.Gece " anniii ,korku" diye bağırarak ağlayarak geldi , sızdı yamacıma.Bende kucak açtım kocaman.Amma velakin tüm gece " korku " , " korku " diye sayıklayınca , az birazcık uyku bana düşman oldu.Kocacığımın yokluğunda birde uyku beni terk eyledi.Paşam saolsun , ona bişey olmasın ben nasıl olsa haftasonu bol bol uyurum.Gündüzlerde akşam eşim gelmeyecek diye anlamsızlaşınca , pijamalarımı daki üstümden çıkarmadığım , günler geçirdim.Hafif ağlamaklı diziler aradım , arada gözyaşları döktüm.Bazen blogumdaki yeni arkadaşlarımın sitelerini ziyaret ettim , onlarla konuştuğumu hayal edip , yorumlar yazdım ve nihayet bugün oldu ve beyim döndü.( bu sözü duyunca Orhan , dalganı geçmişsin diyecek ) Beyime kavuştuğum için çocuklar gibi şenim.Uzun süre , hatta seneye kadar başka bir geziye gitmeyeceği için çok mutluyum.Umarım kongre veya seminer çıkmaz.Bu yalnızlıktan sonra karar verdim! Orhan eğitime , kongreye veya seminere bende doğru İzmir 'e.Yalnızlık benim bünyeme yaramıyor , bunu çok iyi anladım....
Artık sevgili eşimde geldiğine göre evimize neşe geldi.Sabahı iple çekiyorum , gürültüler ve mırıldanılan şarkı için.Yağız 'ımın sevinci resimden belli oluyor zaten , benim içimde pırpır olduğuna göre , neşeli günler bizi bekliyor demektir.Hoşgeldin evimin neşesi...Seni çok seviyoruz..

9 yorum:

  1. Gözünüz aydın ve iyi seneler:)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada o fotoğraf çok şey anlatıyor .. çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim arkadaşım, sana ve ailende mutlu seneler.Sağlık huzur ve mutluluk hep yanınızda olsun.Nice uzun seneleri kucaklamanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  4. Gözünüz aydın.

    Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın.

    Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  5. Allah ayırmasın canım 41 kere maşallah diyeyim mutluluğunuz bozulmasın.İzmir'e gelince kahveye beklerim artık:)
    Mutlu,sağlıklı yıllar:)

    YanıtlaSil
  6. Ah bu ne aşk ya rabbim :-) Maşallah nazar değmesin...de kızlar bakın böyle kocalarınıza methiyeler düzüyorsunuz sonra benimkini de sardıracaksınız başıma :-)))

    Şaka bir yana mutlu yıllar arkadaşım...Sevdiklerinizle sağlıklı uzun yıllar dilerim...

    YanıtlaSil
  7. Hobivakti ;teşekkür ederim,amin diyorum tüm kalbimle..Sevdiklerimizle omuz omuza bir ömür geçiririz inşallah.Ailenizin ve tüm sevdiklerinizin yeni yılı kutlu olsun.Sağlık mutlulk hep yanınızda olsun.

    YanıtlaSil
  8. İkiz Annesi :))) amin ,hepimize nazar değmez inşallah.Ah İzmir 'im ahh , diyorum.Bir yıl daha geçti gurbette...Eşimden vizeyi alır almaz geleceğim.İçeriz güzel bir Türk kahvesi inşallah :))
    Yeni yıl sağlık mutluluk , huzur ve bol kahkaha getirir inşallah.iyi yıllar

    YanıtlaSil
  9. Neşelihaller ; Uzaklardaydı ya evimin neşesi ondan düzdüm methiyelerimi , azcık şımartayımda beni yalnız bırakmasın ,bıraktığında da İzmir yolları açılsın diye :))) Çocuklara özel günlük yapıyoruz , eşleri ihmal edersek kıskançlık çanları çalar gibi geliyor...
    İnşallah geçen yıldan daha enerjik daha mutlu ve daha huzurlu bir yıl geçirirsiniz.Mutluluklar hep yanınızda olsun.iyi yıllar

    YanıtlaSil