Oyun Saatimiz


 Bu duruş  galiba " ta taa taaa tammm ,işte  budur " duruşu olmuş.Hem fotoğraf çekmeyi seviyor  hem de  poz  vermeyi.Sonuç böyle konuşan fotoğraflar  oluyor...
Bugün Eminönüne  gittik annane-torun ve  evlat üçlüsü olarak.Annem İzmir'e  dönmeden ,hava da güzelken gezelim ,dedim.Çok da iyi yapmışız.Hem gezdik hemde  sürekli ertelediğim eksiklerimi  tamamladım.
Hazır  Eminönüne  gitmişken oyuncakçılara da  uğradım.Kuzucuğuma renk renk boncuk içeren bu sevimli oyunu aldım. Gerçi +5 için yazıyordu ama ben +3 de  yapabilir düşüncesi ile aldım.Yağız oğlana oyuncak olsun da , gerisi mühim değil.Çok sevindi!  Oyuncağı görür  görmez " hadi eve  didelim" diye tutturdu.Hemen oynaması gerekiyormuş. Baya bir  sızlandı sonrasında  uyuyakaldı.Hazır o  pusetinde  uyurken , bizde Eminönüne kazan-kepçe muhabbeti yaptık...
Bu geziden Yağız oğlan   şanslı çıktı , diyebilirim.Yazın pilajda  bornozu çalındıktan sonra ,havlusuyla idare  etmiştim.Sürekli ertelediğim bornozunu da  aldıktan sonra ,paşanın keyfi  hepten yerine geldi...

Eve  gelir  gelmez  oyuncağını açtı ve  başına  geçtik.Allahtan içinde  örnekler  vardı.Yoksa  ben bu konuda  oldukça vasat olduğum için , boncuklardan en fazla kare  ve dikdörtgen yapar  yapar  dururduk..
Çok eğlenceli bir oyun , kaneviçe gibi , renkler sayılarak yapılıyor ve  ortaya çok sevimli şeyler çıkıyor.Bugünlük biz  civciv ve balık yaptık.Hoş yapımı kolay gibi duruyor  ama Yağız oğlanın renkleri sayması  ayrı zaman onları teker teker yerleştirmesi  ayrı zaman aldı.Ama bol kahkaha ve oldu , olmadı derken süper kaliteli vakit  geçirdik. Ben bu Yağız oğlan sayesinde  oyun delisi oldum.Bu kadar  puzzle ve zeka oyunundan oynaya oynaya  yakında  bana  bişeyler  olmazsa  iyidir  ?Düşünce  gücü düşünce  gücü derken , maddeyi  harekete geçireceğim bu  gidişle ...
Şaka bir  yana genelde  zekaya  yönelik oyunları tercih ediyorum.Hafıza  geliştirici ve düşünce  gücünü arttırıcı oyunlar  favorilerimiz.Şimdilik Yağız için , benimle  vakit  geçiriyor olması önemli.Ben de  bu zamanı  hafıza  oyunları ile  değerlendiriyorum.Anneliğime verin bu bencilliğimi ,  bir de  boyama ve  el işlerinde ki yeteneksizliğime ...

16 yorum:

  1. aaa çok beğendim bunu almam lazım:)yanlız ben önce çarpı işi modeli sandım:)
    ama iyiki o şekiller var yoksa benim hayal gücümde zayıftır:(:)
    havalar ısınsın gidicem bende bir eminönü yapmalıyım.çok kıskandım sizi çok:)
    öperim sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanma Bigom , yakında sizde de başlayacak böyle oyun saatleri Mert paşa büyüyor malum...Hem sen de dikme biçe yetenekleri var ,el işlerinden süper şeyler icat edersin ...
      Bu oyun güzelmiş ,tavsiye ederim şekerciğim :))))))))

      Sil
  2. bu oyunun bir benzerini görüp pahalı diye son anda alaktan vazgeçmiştim. Siz ne kadara aldınız.Sakıncası yoksa öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakıncası yok elbette , Eminönündeki oyuncakçıdan 25 Tl ye aldım.Alışveriş merkezlerindeki oyuncakçılarda ne kadar bilmiyorum ama bana fiyatı uygun geldi :)
      Eğlenceli ve güzel bir oyunmuş ,tavsiye ederim ..Keyifli akşamlar :)

      Sil
  3. ne güzel bir oyuncakmış çok yaratıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem sayıyoruz hem de yeni şekiller yaratıyoruz, keyifliymiş gerçektende :)

      Sil
  4. ne kadar tatlı bir oğlan gamzeli gamzeli masallah..

    YanıtlaSil
  5. Küçükken bende de vardı bundan. Ne kadar severek oynardım. Demek hala satılıyor, çok sevindim, hemen almalıyım. Kendim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski oyuncaklar yeniden doğdu galiba.ben de o tırtıklı legoları çok severdim ,şimdi yeniden çıktı onlarda...
      Yoksa biz oyuncakları kendimiz için mi alıyoruz :)

      Sil
  6. geldim...veeee poposuna bir şaplak atarak, yanağından bir makas alarak, gıdısına yumulup öperek gidiyorum :)
    maşaAllah ona...milyon kere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy Aynur teyzesi bu kadar sevilmeye nasıl şımarır bir bilsen.Bir de bildiği tüm şarkıları söyler sana :)))

      Sil
  7. neiyi etmişsiniz ilknur, eminönüne gitmeyi gezmeyi bende çok seviyorum :)

    yağız çok sevinmiş gülüşlerden belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim hemde nasıl sevindi.Eve gidelim diye tutturdu,hemen oynayacakmış.Zor zaptettim :)
      Eminönü ayrı bir dünya olmuş , her gittiğimde ayrı şaşırıyorum canım...

      Sil
  8. İlknur benim de senden geri kalır yanım yok. Legolarda da zayıfım. hayatta üretemem.
    Yalnız bu oyuncağın adı falan yok mu? netten araştırıp alabileyim? Ben de zeka geliştirici oyuncakları tercih ediyorum. Ece zaten bebeklerle oynamayı sevmiyor. Daha eşleştirme kartlarından alacağız. Kıskanıyoruz biz sizi :)

    Gamzelerinden öperim Yağız paşayı :)
    ii haftasonları canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı yeteneksizlikteymişiz desene Nilhanım :))
      Canım oyuncağın adı " Creative Mosaic " diye yazıyor kutusunda.
      Simge Oyuncak Sanayi üretmiş ..www.simgetoys.com.tr
      belki işine yarar canım ,öpüyorum Ece'yi ve seni ,iyi tatiller :)

      Sil