Eyvah Evde Bir Geveze Var !

Eyvahh evde  bir  geveze  var. Evet evet evde  bir  geveze  var. Hiç mi yorulmaz  çenesi , hiç mi dili damağı kuramaz ? Yok belli ki kurumuyor , kurusa  azıcık motorlarını soğuturdu ...
Hani kendinizi ateş hattında  hissedersiniz ve  savaşın ortasında  başınıza mermiler yağar ya , işte öyle  bir  hal içindeyim.
Başımın üstünden soru yağmurları geçiyor .Oyun oynarken , kitap okurken , çizgifilm izlerken , banyo yaparken ve yemek yaparken bitmeyen sorular ile dans  ediyorum. Bazen öyle  sorular  soruyor ki , ne diyeceğimi bilemiyorum.
Arkadaşım ve kızı ile birlikte bir kafede  oturuyorduk ve Yağız  her zamanki gibi sosyaldi ve garsonlarla diyoloğa geçmişti ve olanlar oldu :
-Anne benim pipim var değil mi ?
  ( kafedeki herkes  bir anda  bana döndü ve  cevap beklemeye  başladı, ben ise  duymazdan geldim )
- Yağız masaya  gelir misin oğlum ?
- Anne benim pipim çok güzel değil mi ?

Bende  bağlantının koptuğu andı , masanın altına doğru eğildim ,ufaldım ve  silikleştim .Meryem şokta ve  bize olan bakışlar  alaycı ,erkekler ise kıs kıs  gülmekte . Yani kelimeler  gerçekten kifayetsiz kaldı , içinde bulunduğum durumu anlatmaya. Duymazdan gelmenin ötesine geçmişti konu .Benden alamadığı cevabı , kendisi cevaplamış ve üstüne beğeni ekleyip , güzel bulmuştu .Tabi bunu ulu orta yapınca ben utanma duygusuyla cebelleşirken , o ilginin üzerine çevrilmiş olmasından oldukça memnundu..
İlgi ve beğeni hastası oğlum şimdiden kendine aşık galiba .Şaka değil herşeyi çok güzel ve çok mükemmelmiş.Hoş ben severken bile  hep eklerim " oğlum çok tatlısın ama benim için .Her çocuk annesine  tatlıdır  ve güzeldir " diye .Buradan anlıyorum ki benim geçtiğim alt yazılar  henüz amacına ulaşamamış ; yada ulaşmış bu törpülenen kısmı.Törpüsü bu kadarsa  orjinalini düşünmek bile istemiyorum.

- anne koş kakam geldii ...
- of oğlum yine mi , bugün kaçıncı oldu ?
- ama anne çok mükemmel yapıyorum , yine yapasım geldi ...


Nasıl bir  ego ve nasıl bir öz güvene sahip bazen şaşırıyorum. Aşırı sosyal olması  , içinde yaşadığımız  metropolün tehlikeleri göz önüne alındığında  beni endişelendiriyor.Hiç çekinmeden herkesle diyaloğa giriyor , dokunuyor  ve bıraksak neredeyse tanımadığımız , yeni tanıştığımız kişilerle  can ciğer  olacak. İnsanların  aşırı art niyetli olduğu , her  türlü kötülüğün bo gösterdiği bir çağda  bu kadar samimi ve korkusuz olması , insanlara güvenmesi beni gerçekten korkutuyor. Çocuk olması gerektiği gibi davranıyor ama insanlarımız insani duygularını çıkarlarının  arkasına gömdükleri için tehlikeli hale gelmiş durumda. Keşke  her şey ve herkes çocuklar  gibi temiz ve güvenli olsaydı.

Yağız'ın sorularına geri dönecek olursam , kuzum önce soru soruyor , sonrada aldığı  cevabı beğenmeyince minareye uygun kılıf  biçiyor.
-anne diçimiji fıyçalamajsak diçimij çüyüy ,akıylı çocuklay diçini fıtçalay ,dimi ?
-evet oğlum fırçalar.
-o zaman diçleyimi fıyçalayım mı ?
- oğlum az önce fırçalamıştın ya ,yemekten sonra fırçalayacaksın dişlerini...
-ama anne ya diçim şimdi çüyümek içterse...
 
Ve finali büyük komutan kaslarının yanı sıra büyüme  sevdasıyla yapıyorum. 
- anne neden uyuyoyuz bij ? 
-Çünkü uyuduğumuz zaman dinleniyoruz  ve  uykumuzda  büyüyoruz.
-Ya  o zaman ben şimin yatcam- kalkcam , yatcam -kalkcam  , yatcam-kalkcam ve kobutan kaşlayım olacak ve baba mı olcam ?
- ( hıııı ) baba mı , uyuyup uyanınca büyüyeceksin ama baba olman için daha çok uzun zaman lazım.
-öff  anne ya , sen beni çok üzüyoysun , ben baba  olmak iştiyom , hemde mükemmel kıllayım çıkacak ve  babam gibi tıyaş olcam ama sen beni büyütmüyosun.
- ben mi büyütmüyorum ?
- hı küştüm ben sana , be uyucam-uyancam baba olcam , çünkü güçlü kaşlayım var.
( haydi hayırlı işler , beni zor günler bekliyor ; afedersin ey blog  alemi düzeltiyorum  , zor  sorular bekliyor )
 

18 yorum:

  1. Babasının kaşlarına hayran belli ki :) ama ben kakasını mükemmel yapan çocuklara bayılırımmmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum artık , mükemmel oluyormuş gerçekten :)))
      Bu çocuklar harika , gerçekten...

      Sil
  2. ahahaha :)) cok sirin bunlar! tam yagiz'dan inciler olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirim bu afacanlar bitirim :)
      gerçekten konuşmaya başlayınca tam yemelik oluyormuş :)

      Sil
  3. Yaz geçen gün asansöre binerken, başkaları da varken, babamın çişi geldi,acelemiz var dedi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah
      Yaz süpermişş , direk açıklamış :))))))))))))))))

      Sil
  4. Kızımdaki özgüven bende olsa , yeri yerinden oynatırım :D
    bizimki evlenmeyecek ve anne olmayacakmış, bizden ayrılmak istemiyormuş :D

    Birgün şu mükemmel eseri bizimle paylaşsan :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo evlenmeyeceğim diyen kızları çok gördük, başta ben :))))
      O mükemmel eseri paylaşmamak daha güzel bence :)))))))))))))))))

      Sil
  5. :)) allah yardımcın olsun yada yardımcımız diyelim şimdi tam herşeyi öğrenmek istedikleri zaman bizede tabiki cevaplamak düşüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen cevaplayamıyorum Elifçiğim , çünkü uzun süre şokta kalıyorum :))
      Bu sorularla işimiz zor :)

      Sil
  6. Bizimkinin pioiside coooooookkkk buyukmüs bundan gurulandi dün:))) sorular beni de terletiyor hemde bu yaz sicağında:))bir daha yakalarsam ısırcam onu söylüyeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amann neymiş bu erkekler ya, daha minnacıktan akılları orada ...
      ısır teyzesi ısır , ama bir dahakine Mert'i de getir de bizde mıncıklama şansına erişelim :)

      Sil
  7. Allah bağışlasın, çok tatlı, hele çocukların bu dönemleri bazen çok özlüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın özlemekte ,çok tatlı oluyorlarmış bu yaşta.ben şimdi anlıyorum ve tadına doyamıyorum...

      Sil
  8. ha ha haaaaa gülmekten ağzımı toplayamadım valla.
    :)

    bi de bloguma hoşgeldiniz.
    :)

    YanıtlaSil
  9. :)))
    süper ya... En çok pipisine olan hayranlığına bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hayranlığı gerçekten tavan yaptı bugünlerde.Erkeklerin genlerinde varmış ,erkek anensi olarak buna kanaat getirdim artık :)))))

      Sil