Yağız ve Yaz Huysuzluğu

Yerim seni yakışıklı oğlum benim :)
Tatil olması  hoş ama çocukların sıkılması  pek hoş değil.Okulda  en azından arkadaşlarıyla  oynayarak , aktiviteler  yaparak kaliteli zaman geçiriyorlar...Eve  geldiklerinde oyuna doymuş anneye  aç oluyorlar  ve ballı kaymak oluyor...
Akşama kadar nasıl vakit  geçireceğimi  şaşırıyorum ...İşin açıkcası oyun oynamaktan da bıktım.Dinlenmek  ve  kendime molalar  vermek istiyorum.Yağız'la pek mümkün olmasa da  hayal kurması bedava...

Sıcakların bastırması ile  iştah azalmış ,huysuzluk artmış ve tahammülsüzlükle birlikte ,  üç buçuk yaşın verdiği inatlaşma ile karşı karşıyayız.Ben  bu konuda  biraz daha sabırlıyım fakat  baba-oğul resmen birbirlerine giriyorlar.Yağız çocuk , babası ondan çocuk  birbirlerine dediklerini yaptırmaya çalışıyorlar.En çok bu didişmelerden yoruldum...
Yağız bu kadar  inat olmak zorunda  değil , sürekli konuşuyorum ,onu  anladığımı  belirttikten sonra yapması gerekeni söylüyorum ve  sonuca ulaşıyorum.Fakat babası ile ilişkileri bu doğrultuda ilerleyemiyor.
Anladığım kadarıyla babasını rakip  görüyor.Orhan işten gelip beni öptüğünde  Yağız hemen odasına kaçıyor ve küsüyor.Dışarıda  elimi tutmasını istemiyor.Çoğu zaman aslan gibi kükrüyor...Çok da  açık sözlü "  ben çana küştüm künkü çen annemi öptün , ben kok çinirlendim " diyor ve duygularını ifade ediyor.Aylar önce  gece uzanırken birden "  baba ben düçündüm düçündüm , çen annemin kocaşı  olma , benim kocam ol "  dedi..Sinyallerini o zaman vermiş ama biz anlamamışız galiba ....

Bakalım bu didişmeleri ne kadar sürecek.Yağız 'ın beni paylaşamaması çok hoşuma  gidiyor.Şimdilik hayatındaki tek kadın olmanın sefasını sürüyorum.Bugünlerin tadını çıkarayım iyisi mi ?

3 yorum:

  1. Loely pictures and very nice blog :X:X

    SandraB.ro

    YanıtlaSil
  2. Ilknur yagiz cok akilli bir cocuk :) Hala o seker konusmasi kulagimda umarim cihan da onun gibi akilli olur.

    YanıtlaSil
  3. aynı haller bizdede var evde sürekli bir didişme ve inat arada kalmaktan bıktım valla bende...

    YanıtlaSil