Bir Film Şeridi Gibi Hayat...

Bilgisayarı baazen hor kullandığımı düşünüyorum. ne  var ne  yoksa  yüklüyorum.En çok  da müzik ve  fotoğraf yüklüyorum.Ayıptır  söylemesi  huyumda  suyumda  üşengeçlik de var , e  bu durumda yüklediklerimin hepsi kalıyor  pc'de .Sonrasında  geç açılmalar mı ,donmalar mı , bellekde  sıkıntı yaşanması mı , ne derseniz ortaya çıkıyor.
Yani kısaca konunun özüne  dönecek olursam ,üşengeçim ben ve  yüklediklerimi bir  temzilesem her şey güllük gülistanlık olacak.
Bugünlerde  derleme toplama , ayıklama , kullanılmayanları evden uzaklaştırma ,kolileme günlerim başlamış bulunuyor. Hazır  eve el atmışken , bilgisayarımı  ,dostumu unutur muyum hiç ? Unutmadığımı ,değer  verdiğimi hissettireyim ,dedim.
Bu kadar fotoğrafı ne  ara çekmişim ,  fotoğraf makinasıyla mı yaşamışım ,  çözemedim. Onlarca klasör  açmışım ve  hepsinin içinde  yüzlerce  fotoğraf .Bunları incele temizle  baya  zaman alacak .Yani bu fotoğrafları temizlerken harcayacağım vakitle , kesin evi  baştan yaratırırdım.

Bunun adı " Çirkinnn "
Düşünmeden edemedim , eskiden  dijital makinalar  yoktu , ondan galiba  çok nadir  fotoğraf çekerdik.
Malum çektiğimiz  fotoğrafları stüdyoya götür, yıkat , bastır  ,derken işlem ve fatura artıyordu.Şimdilerde ise  stüdyolar tarih oldu  . Kendin çek , bilgisayara at . Sıkıldıkça bak , hatta facebook , twitter  veya diğer  paylaşım sitelerine ekle ,ölümsüz olsun , mantığı var . Yaşasın teknoloji mi desek yoksa ah nerde  o eski albümler mi desek ,bilemedim...

 Ayıklarken elime geçenlere  bayıldım.özlemişim kuzumun bu hallerini .Azıcık nostalji yapayım ,dedim .
Sevimli cüce

Kunduza yavrusu  ceylan gibi gelirmiş. Bende  öyleyim galiba , her  anne  gibi . Seviyorum bu cüceyi , napayım ...
+ 18
Su kuşu Yağız oğlan , her gün bu  keyfi tatmadan duramıyor.


 Her  daim park kuşu , aç kalır  ama  parksız  kalamaz ...


Gemilerde  talim var , bahriyeli oğlum var...

Doktor  teyzemizin objektifinden bir  hatıra ...

En çok bu halini seviyorum

Oyy ölürüm o yan bakışlarına ben , gamzesi nakışlım...

Oy kuzumun ilk tatili ve ilk deniz halleri...


Uykusu gözüne  aklı başına ,derler ananelerim...


ve Yağız oğlan dünyaya  " merhaba  " dedi...

ve

elemtere fiş kem gözlere şişşş    :)))))))))))))))
Bitti...


Hayat bir  film şeridi misali , hızla akıp geçiyor .Filmlerden farkı ise  filmleri başa sarıp izleyebiliyorsun.Oysa hayatın tekrarı yok , doya doya yaşamak lazım.Her anını son anınmış gibi keyifle tüketmelisin ki , geriye güzel  anılar ve duygular  kalsın.Mutluluk ,huzur , güzellikler  ve hoşgörü tüm insanlığın olsun , yeter ki yüüzmüzdeki gülücükler  solmasın.


18 yorum:

  1. çok tatlısınız çok Allah nazarlardan saklasın.
    ya
    bir cümlen saplandı böğrüme aslında yazılış amacı gerçek anlamında ama ben onu mecazi alıp kendime devşirdim.
    "yüklediklerimi bir temizlesem her şey güllük gülistanlık olacak"demişsin.içimize attıklarımızı,bizi yakan,üzen,sinir eden ,boğan,hayata tavır aldıran içimizdeki mezarlıkları niye temizleyemiyoruz biz ya.niye ki ya:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi nerde ne çıkarmışsın :))) Türkçe bu gerçi , çek çekebildiğin kadar ...
      Boşalt içini boşalt , tutmakla olmuyor canım...

      Sil
  2. Maşallah..gülen yüzünüz hiç solmasın..Hep mutlu olun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn , hepimizin yüzü güler inşallah :)
      teşekkürler

      Sil
  3. ben de özlüyorum eski hallerini:)
    ayyy deme o fotoları çıktı alsak koyacak yer kalmayyacak albümde:)
    ama olsun benim bebekli bir tane var şimdi olsaydı bakardım o yüzden çekmeye devaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende , bende özlüyorum :(
      bir ara çıktı oluyordum ,şimdi ayıkladım İzmir dönüşü tab ettircem yine stüdyoda..Öylesi daha güzel be Bigommmm :)

      Sil
  4. Kocaman bir maşallah....

    Hep aynı dert ilk tab olayında verdiğim parayı hala hatırladıkça içim sızlar:((( İnsan çektikten sonrada kıyamıyor ama o gün bu gündür bende sadece pc de saklıyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pc çöker diye güvenmem Manolyam , ben ayıklayıp çıkarttırıyorum.:Tozlu albümler gibisi var mı :)
      nostalji kadınıyım ben :)

      Sil
  5. Maşallah maşalllaaaahhh :)))
    Ne kadar tatlı o Yağız oğlan yahu!
    Allah dört gözden ayırmasın, derler ya...
    Ondan diyorum ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Düş kız'ım , şımarttın oğluşumu :))

      Sil
  6. bu temizlik güzel olmuş, insan ne tatlı olduklarına dönüp baktıkça tekrar şaşırıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem şaşırıyorum , hem özlüyorum o hallerini hemde burnumun direği sızlıyor , zaman geçip gidiyor , diye ..

      Sil
  7. ben de geçenlerde öyle bir temizlik yaptım epey rahatladı bilgisayarım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh , süper olmuş ...
      artık yenilerini yüklersin bol bol :))))

      Sil
  8. Çok güzel bir Yağız paşa postu olmuş.Gerçekten de film şeridi gibi.Maşallah onun o güzel suratına.Öp yerime İlknur'cum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öperim Özlemciğim hemde seve seve :)))
      Hayatı yakalamak için arada bu şeride bakmak lazım galiba :)))

      Sil