Emirgan

Turist Ömer , Emirgan'da . Sıcak yaz  günlerini nasıl serinletiriz acaba , diye düşünürken bir anda kendimizi Emirgan'da bulduk.
Galiba mutluluk , kafamıza  eseni yapmakta saklı .Anlık duygular  ve anlık kararlar. Öyle değil mi ama ? Üsküdar neresi , Emirgan neresi ?

Hayat bazen rutinlerden dolayı sıkar. Aynı yemeği her gün yemek nasıl bir  duyguysa , aynı şeyleri yaşamak da öyle bir şey .Aynı park , aynı insanlar , aynı tepkiler ve  aynı atışmalar ...

Akşam saatlerinde  bir başka oluyormuş Emirgan'dan boğaza  bakmak ." anne  ıkıklar kok kobutan , vayy ne gücel"  . Bu çocuk güzelden anlıyor mu ne ? Bazen beni çok şaşırtıyor.
" anne bu paykta kok çocuk vay, aykadaş edinebiliy miyim ? " dedi, minik kalbiyle ." elbette oğlum , arkadaş edinebilirsin .
" anne bak yeni aykadaşım "
önce  arkadaş edindi, ardında  dostu olduğuna karar verdi.
" hey doştum , beyabey kayalım mı ? " girişiminden sonra keyifli , yarım saat geçirdi .Sonra da vedalaştı " doştum bij nine gelcez , o zaman da oynayız  değil mi , göyüşüyüz  doştum, hoşçakal"
Yolumuz hayli uzundu ve karnımız acıktı.Daha doğrusu Yağız oğlan ve dinazorları acıkmış. Bulduk bir kebabçı .Asıl bomba kebapçıda ekmeğine çokokrem sürmesiydi " gayçon abi , bana ekmek getiyiy misin , çöyle ekmeğime kutaala (çikolata ) süycem " garsonun şaşıp kaldığı an , o andı ...
Neyseki bir dilimle açlığını bastırıp , kalanını dinazorlarına yedirdi .Yoksa  siparişini kim yiyecekti ?
Bir güzel gün daha  sona erdi ,  hayatımızdan .Keşke hayat toz  pembe olsa  ve böyle  pembe bir  evde hayat daha da anlam kazansa ...
Rüzgarın peşine düşüp savrulduk , pembe köşke bakıp hayallere  daldık .Sizde  nasiplenmek ister misiniz ? Buyrun o halde  kapısı sizi bekliyor, haydi hayallerinizle  aralayın o kapıyı...

12 yorum:

  1. ne iyi etmişsiniz yağık çok eğlenmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağız 'ın eve gitmeye niyeti hiç yoktu :))))))

      Sil
  2. Gerçekten felekten bir gün çalmışsınız, Allah içinize sindirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Görkemciğim ,
      sıkılgan ana-oğul sığamıyoruz evlere ,işimiz zor :)))))))))))))))))

      Sil
  3. Bu tatlı ile kim dost olmaz ki? Demek çokokremden geliyor bu tatlılık, maşallah, her gününüz böyle güzel geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Amin canım ,hepimiizn günleri aynı güzellikte geçer inşallah

      Sil
  4. Çok tatlı konuşmaları kayıt da yapıyor musun ileride gülümseyerek dinlersiniz. Harfleri söyleyemeyişlerine bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaydediyorum Ebrucuğum , bazılarını youtube ekliyorum hatta.Orda silinmez ,diye :)
      görmemişin oğlu olmuş ,diyecekler yakında :)

      Sil
  5. İLKNURCUĞUM SİZ YANINIZDA ÇOKOKREM Mİ TAŞIYORSUNUZ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilancığım bazen tutturuyor ,tüp çokokremlerden alıyorum yanıma :)))))))))))))))))))

      Sil
  6. ha haaaaaa seviyorum ben onuuuu.
    :)

    YanıtlaSil