Yağız ve Cinsel Eğitim Öyküleri

Yağız oğlanı uzun zamandır  kadın-erkek farkı oldukça yoruyordu.Özellikle  "neden kadınların pipisi yok " diye heba etti kendini.Doluya koyuyor almıyor ,boşa koyuyor dolmuyordu. Düşünüp düşünüp yeni fikirler üretiyordu. Ne söyledimse ikna olamadı bir türlü.

Bir kaç post öncesinde bu konuya değinmiştim.İmdadıma  SezoBigo  yetişti.Elinin altında hali hazırda bulunan " Cinsel Eğitim Öyküleri " kitabının fotoğrafını çekip gönderdi.Fotoğraf göndereceğini söylediğinde  bu kadar güzel bir anlatım bulacağımı düşünmemiştim doğrusu.
Fakat gelen fotoğraflarla birlikte yanıldığımı anladım. Hatta sevgili arkadaşım üşenmedi tüm sayfaların fotoğraflarını özenerek çekti ve " akşama hemen slayt yap göster " diye de eklemeyi unutmadı.






Acaba  nasıl olur ,deyip denemeye karar verdim.İşin doğrusu o gün için dışarı çıkmaya da üşenmiştim.Tam sınav arefesdinde zaman kaybı diye düşünüp slayt fikrini hayata geçirmeye karar verdim.Akşam Yağız okuldan geldikten sonra yemeğini yedirip bilgisayarın karşısına geçtik.İlk başta oyun oynayacağımızı düşünüp sevinç çığlıkları attı ( malum sınırlı bilgisayar erişimine sahip ) sonrasında bilgisayarda slayt halinde kitap okuyacağımızı görünce şaşırdı ve bilgisayardan kitap okunabildiğine şahit olup yeni bir şey öğrendi ve hatta sayfalar ilerledikçe gözleri yuvalarından fırladı...
Güzel bir anlatım diline sahip olan kitap Yağız oğlanın merakını harekete geçirdi ve sonuç gerçekten beni daha da şaşırttı.Finali yapıp son sayfayı okuduğumuzda kuzuyu gülme krizi tuttu " ne kuku mu ( hiii hiii hiii ) "  azcık soluklanıp tekrardan " anne ne yani kıjların kukusu mu var ? ( hiii hii hii ) " sorusunun ardından eliyle ağızı kapatarak gülmeye devam etti. Belli ki öğrendiği şey onu çok güldürmüştü.
O akşamın ardından bir kaç kez  daha bilgisayardan o slaytı izlemek istedi ve bir  daha hiç o soruları sormadı. Şimdilerde aklına "kuku ve pipi " geldikçe sadece gülüyor.
Bir şey dikkatimi çekti ,kitabın içinde özel yerlerimiz ve kimsenin görmemesi gereken yerler olarak o kadar zarif anlatılmış ki , bu konuşmalar ve kıkırdaşmalar yalnızca evde  ve ikimiz arasında gerçekleşti.Galiba bir taşla iki kuş vurduk.Hem kafasındaki soruya cevap bulduk hemde özel olduğu için kimseyle paylaşmaması gerektiğini anlatmış olduk. Bu durum beni gerçekten rahatlattı.

Tuvalet eğitimi sırasından başvurduğum hikaye kitapları ilk etapta bu kadar etkili olmamıştı fakat cinsel eğitim konusunda bu kitap ön yargımı yendi.

Bir konuyu daha çözmüş olmanın haklı gururunu yaşarken , karşımıza çıkacak yeni soruları merakla bekliyorum...

1 yorum:

  1. Ben bu kitabı çok sevdim! Bora biraz büyüdüğünde alacağım ilk kitaplardan biri olacak...Paylaşım için teşekkürler!
    Anneler gününü kutlarım :)

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil