Unutmadık , Unutturmayacağız ...

Unutmadık ,unutturmayacağız ...

Biz hala 2 temmuz 1993 Madımak otelinin yakıldığı gündeyiz.Hiç oradan ayrılmadık ,yüreğimiz orada kaldı.Çünkü biz insanız.Çünkü biz Türkiye'liyiz çünkü biz  aynı ulusun milletiyiz.Din,dil ,ırk ,mezhep ayırmadan aynı bayrağın altında yaşayan yüreği olan insanlarız.Biz insanız ve yüreğimiz Madımak'ta kaldı.
Sivas'tan önce Maraş   ve Çorum da  ezildi halkım.Sorgusuz sualsiz işgence odalarına alındı.Hangi görüşe mensup olursa  olsun , hep yaralandı hep vuruldu hep işgence gördü.Ama en çok çocuklar  yaralandı ; en çok çocuklar öldü bu katliamlarda...
Suçlulara ne oldu peki ? Hepsi  işinin  ehli avukatlarca savunuldu ve  sonrasında hepsi beraat etti.Tabiki asıl suçluları ortaya bile çıkmadı , tutluan kiralık katillerdi yargılanan.Asıl bombanın pimini çekenler , oturdukları koltuklarında  daha da yükseldiler.Tabiki avukatlarda ödüllendirildi.Bizim ülkemizde  böyle  davaları alan ve  masumların ölümüne neden olan kişiler kahraman olur.Onları savunanlar da politikacı...

devamı

2 yorum:

  1. henüz 16 yaşındaydım bu olay olduğunda ve hüngür hüngür ağlamıştım insanları diri diri yaktıkları için.. Gerçekten acısı hala yüreğimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 15 'dim o zamanlar. Hatta kompozisyon sınavında Madımak otelini yazmıştım ve okuldan idari uyarı almıştım...
      :((((((((((((((((((

      Sil