Geldi Onbir Ayın Sultanı...

Geldi onbir ayın sultanı sanki sofralar efsunlandı. Ramazanın keyfi de,huzuru da bam başka . Çocukluğumuzda bayram geleceği için ramazan lafını duyduğumuzda heyecanlanırdık şimdi ise  adının manasını , ayın önemini bildiğimiz için heyecanlanıyoruz.

Eskiden ikindiyle birlikte annem mutfağa girer özene bezene yemekler hazırlar ve iftara dakikakar kala sofrayı kurardı.Şimdi bayrağı ben devraldım .Akşam ezanına bir kaç saat kala giriyorum mutfağa ve keyifle yemekler hazırlıyorum. Anneden kızına ;  ananelerin önemi burada ortaya çıkıyor.
Atadan dededen öğrendiklerimiz ile şekillenmişiz ezelden . Bazı şeyleri öğrenmek için okullara veya başka kurumlara ihtiyaç yoktur. Ananeler gereğini layıkıyla yapıyor çok şükür....

Allah büyüklerimizi başımızdan eksik etmesin. Orucunuz kabul,sofranız bereketli olsun.Hepimize hayırlı ramazanlar...

1 yorum:

  1. hayırlı ramazanlar ilknurum ,ne güzel bir hava sarıyor insanı ramazanda mutlu oluyorum yada oluyoruz hep birlikte dimi?
    öperim

    YanıtlaSil