Başkan Yağız

Uyuyan bıdık oğlan sonunda  başkan oldu. Akşam okuldan almaya  gittik , ağzı kulaklarında  biri bize  doğru koştu. Allahım nasıl mutlu  nasıl mutlu  anlatamam. Hemen heyecanla "  biliyor musun, bugün ben başkan oldum. Benim istediğim oyunları oynadılar " dedi. O mutlu oldu ya hemen ben de mutlu oldum.
Çocuk olmak ne  güzel şeymiş, ellerimin arasından sonsuza kadar kayıp gidince  anladım. Mutluluk çocukluğun ardında  saklıymış meğer. Ne  kadar  masumca  ve  safça  şeylere mutlu olunuyormuş. Oğlumla  birlikte  yeniden keşfediyorum küçük mutlulukları. Gülümsemenin en  güzelini onun  sayesinde  yaşıyoruz. Yeniden çocuk olamasakda çocuk büyütürken yeniden keşfediyoruz  dünyayı. Belki de  bu yüzden  anne  olmayı çok seviyorum.
Hayat  bir çocuğun gülümseyişinin ardından  gizli , görmesini bilene. Napayım ayakkabı kutusundan çıkan milyonları  oğlum gülmedikten sonra. Neyleyim  milyon dolarları  safça  mutluluklar olmaycaksa  yanım(ız)da...
İnsan  tercihleri doğrultusunda  yaşayıp ona  göre  mutlu olurmuş. Bizim  dünyamız da minik mutluluklar  ve şükürler  var. Bizim dünyamız da kocaman bir  Yağız  oğlan var. İyi ki de var...

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kesinlikle, hem büyüyoruz hem de kocaman mutluluklar tadıyoruz :))

      Sil
  2. ayyy maşallah ne güzel.bizimkinin okulunda hergün biri başkan ve okula başladığından beri iki kere oldu dediğin o gün bi havalar bi mutlu e haliyle de bizde:)
    öperim o çok bilmişi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana Mert başgan oldu ve saklıyorsun ,aşk olsun. İki dönem başganlık yapmış ve biz bilmiyoruz. Bigo kınıyorum seni :)))))))
      Bizmkiler iki gün arayla başkan olsalar keyifleri tavan yapar vallahi.Havalarından da yanlarına yaklaşılmaz o ayrı konu :)

      Sil
  3. Tebrik ederim Yağızı :)Ne kadar da mutlu olmuş,ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,kuzuğum adına.
      Mutluluk az kalır onun o halini tarif etmeye,uçuyordu adeta :))))

      Sil
  4. başkan yağız oldu ha. çok sevindim geçen hafta da bizde başkanlık krizi vardı sorma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda muradına erdi ve konu gündemden düştü :)
      off sizin evin hallerini tahmin edebiliyorum, başkanlık krizi diye bir şey varmış, bu afacanlar sayesinde keşfettik :)))

      Sil
  5. Rabbim size yağış oğlanla mutluluk dolu günler nasip etsin çocuklarımızın her gülüşüne mutluluklar paylaşmak dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn, hepimize inşallahhh.
      Güzel duaların için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ben de yazabilirdim bu yazıyı, hemen hemen bu cümlelerle... O kadar aynı hissediyoruz ki, oğullarımız söz konusu olunca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne kalbi kardeşliği bu olsa gerek. Özlemciğim galiba anneler hep oğulcuklarını tercih ediyor, ayakkabı kutuları da hep erkeklere kalıyor. Şimdi düştü benim jetonum :))))))
      Yine de biz kazandık, bizim krallığımız ömür boyu :)))

      Sil