Yağız'dan "Yalnızlar Rıhtımı "

 Yağız Oğlan'dan müzik  şov  bu  olsa  gerek. Bugünler de müzikle arası çok iyi. İlgiyi seven halini de unutmamak lazım. Yani işin içinde  ilgi ve  gözlerin üzerinde  olması varsa eğer bizim oğlan herşeyi yapar  sanırım.
Bizim dinlediğimiz müzikler minik afacanı etkiliyor. Bunu fark ettiğimden beri onun yanında  daha özenli müzik dinler  oldum. En azından kulağında  güzel melodiler oluşacaksa  eğer  azıcık değer  taşısın istiyorum.
Bu annelik ne  zor  bir şeymiş yahu. İnsan çocuğu için her zaman her şeyin en iyisini istiyor. Ben de galiba  en iyileri isteyen ve bunun için uğraşan anne  grubundayım . Neyse  kendimi eleştirmeyi bir kenara  bırakırsam eğer , bu çocuk şarkı söylemeyi çok seviyor. Ben de onu dinlemeyi çok seviyorum. O halde  ne diyeyim, daha çok şarkı  söylemesi ve benim onu daha çok dinlemem için çok çalışmamız gerekiyor çok...
İyisi mi  gidip bir liste yapayım ve  sonra yavaş yavaş onları  birlikte  dinlemeye başlayalım.  Bu iş çok eğlenceli olacağa benziyor, ne  de olsa  müzik ruhun gıdasıdır....

1 yorum:

  1. çok eğlendim dinlerken :)) madem bu kadar çok seviyor müziği bence de geliştirmelisiniz bu konuyu ;) sen bilirsin ne yapacağını fıstığım...

    YanıtlaSil