Anneler Günü

"Benim annem annelerin en güzelidir " diyen bir  yumurcağa  sahip  olmak , benim için  dünyaın en güzel hediyesidir. başka  ne isterim ki ?
Anneler  günü tatlı dillim için çok ateşli geçse de o haline bakmadan bana süprizler  hazırla(t)mış. Hatta kumbarasında ki parasına  bile  kıymış ama babasının gönlü razı olmamış. Netice de benim gönlüm gelen hediyelere  ve öpücüklere  razı oldu. Anneler  günüm şenlendi...
İstanbul da ateşli kutlamalar yapılırken İzmir'de üç kuşak yanyanaymış. Annem , annanem ve kız kardeşim. Onların keyfine  özenmedim dersem yalan olur. Benimkisi her  ne kadar güzel olursa  olsun kedi illa uzanamadığı ciğeri istermiş. Benimkisi o misal, orada olmayı istedim. Kavşmamıza sayılı gün kala bir  anneler  gününü  daha annemden ayrı  geçirdim. Seneye belki beraber  oluruz....

Kutlamalarımıza geri dönmek üzere  aranızdan ayrılırken tüm annelerin, anne  adaylarının ve geleceğin annelerinin anneler  gününü kutluyorum. Evlat sevgisi  gibisi yok. Hemen  doğurun ve  anne  olun bayanlar .Sizi çok güzel  duygular  bekliyor.  Sevgiyle  kalın...



3 yorum: