Ateşli Çocukla İmtihanım

Hamile  annenin ateşli çocukla imtihanı adlı çalışmamı yayımlıyorum. Cumartesi gecesinden beri  yüksek ateş ve uykusuzluk ile  mücadele ediyoruz. Gündüz bu sevimli surata bürünen bücür, geceleri 38,5 derece ateşin verdiği solgun ve  baygın bir ifadeyle  bizi kahrediyor. Bugüne  kadar  boğaz  enfeksiyonu olmamış meğer, olsa düşmeyen ateşin ne olduğunu  bilirdik. İnatçı  ateş ne  zormuş yahu ?  Yaşayıp öğrendik...
Hislerim karma karışık. Yanından  bir  saniye  bile  ayrılmak istemezken ,  enfeksiyonu ya  bana geçerse  diye endişelenen babamız yüzünden çoğu zaman uzaktan müdahale yapıyorum. Sağolsun sabaha kadar ilgileniyor  ama  anne  yüreği önce  hasta olanı düşünüyor. Kuzum hastayken ben  "ya bana geçerse  " diye  düşünemiyorum. Karnımda ki mucize de değerli bir  can  biliyorum ;ama yine  de oğlum cayır cayır  yanarken ben ev de  durup onun  hastaneye gidişini  bekleyemiyorum. Ne  zormuş  hamileyken acile  gitmesi , ateşli çocukla kahrolması. İçimde  fırtınalar koptu çaresizlikten ve normal zamana göre bin kat  daha  çok  yoruldum. Sadece bol bol dua  edibiliyorum  şu an "bu gece ateş olmasın ,ne olur " diye. İnşallah bu gece  dualarım kabul olur  ve  oğlum huzurlu ,sağlıklı bir  uyku çeker....
Allah herkesin çocuğuna  sağlık ve  uzun ömür  versin...

4 yorum:

  1. Offf zor gerçekten de !
    Çok geçmiş olsun oğluşa ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , ne yazık ki dört gün düşmeyen inatçı ateşle zar zor gönderdik hastalığı :(

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım,inşallah şimdi daha da iyidir.Bu arada seni de tebrik ederim,kaçırmışım galiba bu mutlu olayı.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , yeni paylaştım miniğimizin haberini :)
      Yağız iyileşti ama dört gün seferberlik yaşadık resmen :(

      Sil