Bıcıbıcı













OOOOO değmeyin paşanın keyfine


Yağız'cık banyoda.Hemen hemen hergün yaşadığımız ritüel.Amanda aman nasıl keyifli , nasıl mutlu , nasılda uysal...Sanıyorki gün boyu banyoda kalacak ve uyumak için sudan çıkacak.Amman öyle sansın , bence sakıncası yok.Keyfi bozulmasın , birde " yağmur yağıyor , seller akıyor , arap kızı camdan bakıyor " şarkısını mırıldanarakdan saçlarını yıkadım mı , değmeyin benimde keyfime.Herşey güzel , hoş fakat başını durulamak azcık , minicik sıkıntılı.Şarkıyı buldukda sıkıntıdan kurtulduk.Hay ben bu şarkıyı uydurana kul köle olayım.Nasılda güzel bulmuş.Bugünleri düşünüp de mi yaptı acaba ?
Şaka bir yana Yağız keyif le banyosunu yapıyor her zaman , en sevdiği oyunlardan bir tanesi banyo yapmak. Laf aramızda oğulcuğumu kandırmak istediğimde hemen bıcıbıcı diyorum ve ne istiyorsa veya neye diretiyorsa vazgeçiyor , koşarak banyoya gidiyor.Huysuzluğunda , mızmızlığında , inatçılığında açıkcası her derde deva oluyor , bu banyo.İyi ki banyoyu seviyor, ya sevmeseydi , ben ne yapardım o zaman ? Aklıma ne yapacağıma dair en küçük bir şey dahi gelmiyor.Banyo yapmanın kolaylığına o kadar alışmışım ki , şuan başka çare düşünemiyorum bile ! Eee ne diyeyim o halde sıhhatler olsun akıllı oğlum benim , su gibi sağlıklı ol , su gibi hayata can damarı ol ve çok mutlu ol...

0 Response to "Bıcıbıcı"

Yorum Gönder